English

شهردار قم با آیت‌الله مصباح یزدی دیدار کرد

شهردار قم :امیدواریم بتوانیم در سال 97 فاز اول خط A مترو را به بهره‌برداری برسانیم و پیگیر تکمیل عملیات فاینانس و خرید واگن‌ها برای مترو هستیم.

شهردار قم با آیت‌الله مصباح یزدی دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،شهردارقم به همراه برخی مدیران و معاونین شهرداری با حضور در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکترسقائیان نژاد در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت اتمام پروژه‌های نیمه تمام و وضعیت تسویه بدهی‌های شهرداری قم ارائه کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات قراردادی خط A مترو قم حل شده است، افزود: امیدواریم بتوانیم در سال 97 فاز اول خط A مترو را به بهره‌برداری برسانیم و پیگیر تکمیل عملیات فاینانس و خرید واگن‌ها برای مترو هستیم.

شهردارقم گفت: خط B مترو نیز به دلیل اجرای منوریل حذف شده بود که آن را برگرداندیم و این پروژه نیز 22 کیلومتر است که 15 کیلومتر مورد موافقت قرار گرفته است.

وی افزود: ما منتظر اورهال شدن تی بی ام هستیم تا بتوانیم شرایط آغاز عملیات عمرانی را فراهم کرده و شرایط بهتر حمل و نقلی ایجاد کنیم.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی شهرداری به صورت یکساله اجرا خواهد شد، تصریح کرد: باقی ماندن پروژه‌ها بار منفی برای شهرداری ایجاد می‌کند و سرعت بخشیدن به پروژه‌ها اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه