English

با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان؛

۱۹ طرح عمرانی و اقتصادی در رودان بهره برداری شد

همزمان با آغاز هفته دولت، 19 طرح عمرانی ، اقتصادی ، تولیدی و خدماتی به ارزش 173 میلیارد و 830 میلیون ریال با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در شهرستان رودان به بهره برداری رسید.

19 طرح عمرانی و اقتصادی در رودان بهره برداری شد

 به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، بهروز اکرمی در آیین بهره برداری از طرح های هفته دولت در رودان، گفت : شش طرح برق رسانی با 59 میلیارد و 203 میلیون ریال، طرح توسعه معابر شهر رودان با 40 میلیارد ریال اعتبار، شبکه آب رسانی به روستاهای پشته گیش و کهنوشتری، توسعه و بازسازی شبکه های آب رسانی رودان و خط انتقال آب روستاهای ناصرآباد و آبدان با 24 میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون سیاسی  امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بهره برداری از سه زمین چمن مصنوعی (فوتسال) در محله های بندملا ، بالاشهر و بندمیر با هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار، پل شهرک امام علی (ع) شهر رودان با سه میلیارد و 850 میلیون ریال ، میدان مرکزی شهر رودان با اعتباری افزون بر پنج میلیارد و 600 میلیون ریال و کانال و دیوار حفاظتی شهر رودان (جهت کنترل و مهار سیلاب) بطول 835 متر با 9 میلیارد ریال اعتبار را از دیگر طرح های مورد افتتاح در رودان برشمرد.

وی ، افتتاح سردخانه (زیر صفر و بالای صفر درجه) ذخیره سازی و نگهداری محصولات غذایی و کشاورزی با ظرفیت 900 تن با سرمایه گذاری 13 میلیارد و 477 میلیون ریال در شهرک صنعتی رودان را از دیگر طرح هایی برشمرد که مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ایجاد و توسعه اشتغال و رونق اقتصادی شهرستان را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود : با بهره برداری از این طرح برای 28 نفر از مردم رودان اشتغال ایجاد شده است.

معاون سیاسی ، امنیتی استانداری واجتماعی هرمزگان خاطر نشان کرد : همزمان با دومین روز از هفته دولت، سالن ورزشی برنطین با 10 میلیارد و 450 میلیون ریال اعتبار در فضایی به مساحت سه هزار مترمربع با یک هزار و 440 مترمربع زیر بنا، با ظرفیت یک هزار نفر به بهره برداری رسید.

اکرمی اظهار داشت: همزمان با هفته دولت سال 96، 44 طرح عمرانی ، تولیدی، اقتصادی و خدماتی به ارزش 280 میلیارد و 189 میلیون ریال در فصول انرژی ، مسکن، عمران شهری و روستایی، رفاه و تامین اجتماعی، کشاورزی و منابع طبیعی، ورزش، دین و مذهب و صنعت، در شهرستان رودان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی بیان کرد : فصل مسکن ، عمران شهری و روستایی با 31 طرح به ارزش 185 میلیارد و 809 میلیون ریال ، فصل انرژی با شش طرح به ارزش 59 میلیارد و 203 میلیون ریال و فصل ورزش با سه طرح به ارزش 18 میلیارد و 50 میلیون ریال به ترتیب بیشترین تعداد طرح و رقم اعتباری را به خود اختصاص داده اند.

اکرمی افتتاح راه روستایی سرجوئیه – پاسرخی با 20 میلیارد ریال اعتبار، سردخانه زیر صفر و بالای صفر درجه شهرک صنعتی رودان با 13 میلیارد و 477 میلیون ریال اعتبار، سالن ورزشی برنطین با 10 میلیارد و 450 میلیون ریال اعتبار، طرح توسعه و بازسازی شبکه آب شهر زیارتعلی بطول شش هزار و 500 متر با 10 میلیارد ریال اعتبار، دیوار و کانال حفاظتی شهر رودان (جهت کنترل و مهار سیلاب) بطول 380 متر با 9 میلیارد ریال اعتبار و میدان مرکزی شهر رودان با پنج میلیارد و 600 میلیون ریال را از طرح های مهم هفته دولت سال 96 در رودان برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه