English

با حضور فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

همایش پلیس، امنیت و اصناف در یاسوج برگزار شد

همایش «پلیس، امنیت و اصناف» در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

همایش پلیس، امنیت و اصناف در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، به مناسبت هفته نیروی انتظامی همایش «پلیس، امنیت و اصناف» در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده انتظامی استان برگزار شد.

جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در این همایش، گفت: توجه جدی تر به مقوله‌های اشتغال، اقتصاد، رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار در کهگیلویه و بویراحمد عامل کاهش پرونده‌های قضایی و کاهش حجم مأموریت‌های نیروی انتظامی استان برای مقابله با انواع جرائم و بزهکاری‌هاست.

کیانی اظهار داشت: امنیت واقعی در هر جامعه زمانی شکل می‌گیرد که معضل بیکاری و مشکلات اقتصادی در آن اندک بوده و یا وجود نداشته باشد.

وی افزود: برقراری امنیت مطلوب تر و بهینه تر در کهگیلویه و بویراحمد مستلزم اهمیت دادن روزافزون متولیان امر و مسئولان اقتصادی این استان به فضای کسب و کار و سرمایه گذاری است.

کیانی2

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر تأکید ویژه ای بر مسائل اقتصادی، ایجاد اشتغال و رونق تولید داشته‌اند و یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد نیز توجه به همین امور است.

کیانی پور خواستار همکاری گسترده تر نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد و اتاق بازرگانی یاسوج شد و عنوان کرد: بدون وجود پلیس نمی‌توان انواع امنیت سرمایه گذاری از جمله امنیت فیزیکی، کاری و روانی را به نحو شایسته در این استان تأمین کرد.

وی ابراز داشت: شهرک‌های صنعتی، بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد برای برخورداری از امنیت کافی نیاز به حضور پلیس دارند.

کیانی پور گفت: برای صیانت از سلامت روانی فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد نیاز مبرم به وجود پلیس است.

وی اظهار داشت: انجام چنین اموری منجر به داشتن فضای کسب و کار امن تر و سالم تر در کهگیلویه و بویراحمد شده و به تحقق مناسب تر اقتصاد مقاومتی نیز کمک بسزایی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه