English

مراسم کلنگ زنی احداث پاسگاه راهور سه راهی خرمشهر در قم

در پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی مراسم کلنگ زنی احداث پاسگاه راهور سه راهی خرمشهر با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و شهردار منطقه دو انجام شد.

مراسم کلنگ زنی احداث پاسگاه راهور سه راهی خرمشهر در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، سرهنگ "صیاد درویشی" اظهار داشت: با همکاری خوبی که بین پلیس و شهرداری و سایر دستگاه های استانی وجود دارد ، مکان احداث این پاسگاه راهنمایی و رانندگی از طرف شهرداری  برای  راه اندازی و استقرار ایستگاه ثابت پلیس راهور اختصاص یافت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: این پاسگاه به جهت اهمیت این محور، برای ارائه خدمات ترافیکی و انتظامی  در نظر گرفته شده و امروز با حضور مسئولان مربوطه کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیز بیان داشت: هفته نیروی انتظامی را به همه زحمت کشان خودم نیروی انتظامی تبرک می گویم.

ذاکریان خاطر نشان کرد: تعاملات بسیار خوبی بین شهرداری قم و فرماندهی انتظامی استان وجود ، یکی از ورودی های اصلی و مهم شهر قم سه راهی خرمشهر است، در راستای همین تعاملات امروز و در هفته ناجا  ایستگاه ثابت پلیس راهور در این مکان کلنگ زنی و ساخته خواهد شد.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری افزود: امیدوارم این اقدام در کاهش تصادفات ، ارتقاء نظم و انضباط  ترافیکی و عبور و مرورخودروها در سطح شهر و استان قم موثر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه