English

مشاور عالی فرمانده کل قوا در نیروهای مسلح:

ایجاد و مدیریت امنیتی کشور اصلی‌ترین مأموریت نیروی انتظامی است

سردار سرلشکر پاسدار سید‌یحیی رحیم‌صفوی در دیدار فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی؛ نیرویی سربلند، سرافراز، مقتدر، مؤمن، هوشمند، کارآمد، مردم‌دار و مردم یار است.

ایجاد و مدیریت امنیتی کشور اصلی‌ترین مأموریت نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در نیروهای مسلح ادامه داد: فرماندهی مأموریت‌های انتظامی و مرزبانی در این استان با توجه به گستردگی جغرافیایی استان، 370 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و همچنین تنوع طوایف و قومیت‌ها بسیار دشوار است.

وی مدیریت امنیتی سرزمینی و ایجاد امنیت پایدار را از مأموریت‌های اصلی نیروی انتظامی برشمرد و گفت: نیروی انتظامی باید وظایف قانونی خود را به‌خوبی بشناسد، اشراف اطلاعاتی نسبت به تهدیدات استان و آینده‌نگری را تقویت کنید و به تکنولوژی‌های روز مجهز شود.

رحیم‌صفوی بابیان اینکه آمادگی عملیاتی در نیروهای مسلح پس از اشراف اطلاعاتی بسیار حائز اهمیت است، افزود: نیروهای انتظامی نیازمند شجاعت و دقت هستند.

وی پیشگیری به‌موقع و قبل از وقوع و شناسایی آسیب‌های اجتماعی منجر به ناامنی را از دیگر شاخص‌های مهم در انجام موفقیت‌آمیز مأموریت‌های پلیسی دانست و اضافه کرد: پلیس کشور ما در کمترین زمان ممکن قادر به کشف جرم است و این نشانگر قدرتمند بودن این نیرو است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در نیروهای مسلح یادآور شد: نیروی انتظامی نباید دچار روزمرگی شود و همواره باید به دنبال دستیابی به فناوری‌های نوین و ارتقای سطح آموزش باشد.

رحیم صفوی متذکر شد: نیروی انتظامی نسبت به مجرمان و متخلفان باصلابت و قدرت اقدام و ارتباط مستقیم با بدنه جامعه را حفظ کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه نیز در این دیدار، تصریح کرد: نیروی انتظامی باوجود مأموریت‌های متعدد و با توجه به آسیب‌ها، تهدیدات و موقعیت استان، از توان و قابلیت بالایی برخوردار است.

سردار منوچهر امان‌اللهی ادامه داد: بر اساس شاخص‌های تعیین‌شده، اقدامات بسیار خوبی برای حفظ نظم و امنیت انجام‌شده است.

وی در پایان یادآور شد: کارکنان انتظامی با تعهد و دلسوزی در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب و تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه