English

محمدعلی افشانی خبر داد

اتمام پروژه های زیر ساختی ایلام قبل از اربعین

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: با توجه به بار ترافیکی در محور های ایلام پروژه های زیرساختی ایلام باید قبل از اربعین به اتمام برسد.

اتمام پروژه های زیر ساختی ایلام قبل از اربعین

به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی افشانی ظهر امروز در ستاد اربعین در پایانه مهران اظهار داشت: مرز مهران به عنوان یکی از مهمترین مرزهای کشور طی ایام اربعین شاهد تردد میلیونی زائران خواهد بود.

افشانی تصریح کرد: هم اکنون پروژه های زیرساختی متعددی در استان ایلام و مرز مهران در حال اجرا است که باید تا قبل از ۵ آبان، تکمیل شوند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین پروژه های زیرساختی در استان بحث چهارخطه کردن جاده ایلام- مهران است، ادامه داد: باید گره های ترافیکی که در این محور وجود دارد و پروژه هایی که به این منظور در حال اجراست، قبل از اربعین به سرانجام برسند.

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: یکی از مهمترین مباحث زیرساختی در استان ایلام و مرز مهران، توجه به آینده نگری و تدوین برنامه های جامع برای پروژه هاست.

افشانی افزود: باید با آینده نگری و تدوین برنامه های جامع نسبت به اجرای پروژه های زیرساختی در مرز مهران اقدام کرد، چرا که تردد از این مرز قطعا در آینده بیشتر خواهد شد و باید آینده نگری کرد.

جاده ایلام-مهران تا سال 97 چهار خطه می شود

وی تأکید کرد: در بحث پروژه های زیرساختی جاده ایلام- مهران تا پایان سال ۹۷، چهارخطه خواهد شد.

معاون عمرانی وزیر کشور بیان کرد: برای اجرای پروژه های زیرساختی در مرز مهران دیگر برنامه های کوتاه مدت نباید اجرایی شود و از برنامه های بلندمدت و کارهای اساسی استفاده کرد.

پروژه زیرساختی جاده ایلام - مهران

گفتنی است محمدعلی افشانی صبح امروز به منظور بازدید از پروژه های زیرساختی در مرز مهران وارد استان شد و به همین منظور از پروژه های زیرساختی اربعین از جمله تقاطع غیرهمسطح ارغوان، پروژه چهارخطه کردن ایلام-مهران بازدید کرد.

افشانی علاوه بر این بازدیدها، از پایانه برکت و پارکینگ بزرگ اربعین نیز بازدید به عمل آورد و بعد از جلسه ستاد اربعین قرار است از محور ترشابه به عنوان مسیر دوم زائران اربعین بازدید کند.

در جلسه ستاد اربعین همچنین قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، سیدکمال الدین میرجعفریان سرپرست معاونت استانداری ایلام نیز با اعلام توضیحاتی تاکید کردند پروژه های زیرساختی در مرز مهران تا قبل از اربعین و ۵ آبان به سرانجام برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه