English

سرپرست شهرداری سنندج:

نیروی انتظامی در انجام وظایف و تحقق اهداف و برنامه های خود به خوبی عمل کرده است

علیرضاکاظمی گفت: ایجاد رابطه گرم و صمیمی نیروی انتظامی با مردم و همچنین برنامه ریزی صحیح و مدون باعث شده است که نیروی انتظامی بتواند در انجام ظایف و تحقق اهداف و برنامه های خود به خوبی عمل کند.

نیروی انتظامی در انجام وظایف و تحقق اهداف و برنامه های خود به خوبی عمل کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، به مناسبت هفته نیروی انتظامی اعضای شورای شهر به همراه سرپرست شهرداری  سنندج به دیدار معاون اجتماعی نیروی انتظامی  و فرمانده راهور استان کردستان رفتند.

سرپرست شهرداری سنندج در این دیدار هفته نیروی انتظامی را تبریک و تهنیت گفت و افزود: حضور  نیروی های انتظامی  درسطح شهر همواره مایه دلگرمی شهروندان و یادآور آرامش و امنیت است. مهندس علیرضا کاظمی بیان کرد: شعار  حافظ جان و مال و ناموس شهروندان یکی از شعارهای کلیدی نیروی انتظامی است که با تلاش شبانه روزی نیروهای خدوم انتظامی این شعار تحقق یافته است.

وی گفت: ایجاد رابطه گرم و صمیمی نیروی انتظامی با مردم و همچنین برنامه ریزی صحیح و مدون باعث شده است که نیروی انتظامی بتواند در انجام وظایف وتحقق اهداف و برنامه های خود بخوبی عمل کند.

مهندس کاظمی اعلام کرد: پیشگیری از وقوع جرم ، برقرار امنیت  در سطح جامعه ،مبارزه با مواد مخدر، انجام فعالیتهای فرهنگی و تامین امنیت مرزها را از جمله اقدامات مثبت وشاخص  نیروی انتظامی  نام برد.

وی گفت: مجموعه شهرداری در راستای ارائه خدمات بهتر و شایسته تر به شهروندان آماده هرنوع همکاری با نیروی انتظامی است و امیدواریم در سایه تعامل و همفکری این دو دستگاه که بیشترین ارتباط را با مردم دارند بتوانیم موجبات توسعه، رفاه ، آرامش و امنیت سطح شهر را فراهم کنیم.

در این دیدار اعضاء شورای شهر برخی از مشکلات شهروندان را با فرماندهان انتظامی استان در میان گذاشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه