English

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قم:

دفاع مقدس یادآور افتخارات، شهامت ها، رشادت ها و شهادت هاست

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) گفت: دفاع مقدس یادآور افتخارات، شهامت ها، رشادت ها و شهادت هاست.

دفاع مقدس یادآور افتخارات، شهامت ها، رشادت ها و شهادت هاست

به گزارش خبرگزاری موج از قم، فرمانده  ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگاران گفت: با اشاره به این جمله مقام معظم رهبری که فرموده اند:" فداکاری‌ها‌ى هشت سال دفاع مقدس‏ توانست یک نظام الهى و معنوى و متّکى بر تفکّر و اندیشه درست و برخاسته از ایمان را تحکیم کند". و بدون شک فداکاری های آن زمان بوده است که اکنون ما می توانیم برای آن روزگاران و آن افتخارات بزرگداشت و گرامی داشت بگیریم چرا که اگر نبود آن پای مردی ها اکنون ایرانی نبود که کسی بخواهد راجب افتخارات آن صحبت کند و یا بزرگداشت بگیرد.

وی افزود: همان گونه که امام خامنه ای عزیز فرمودند": هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‌اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‌تر در سیر انقلاب ملت ماست و هیچ گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد."  خود بهترین نشان دهنده و بیان کننده اهمیت هفته دفاع مقدس است.

امیرحسین مرادی خاطر نشان کرد: همان گونه که امام خامنه ای عزیز فرمودند:"مسئله امربه معروف و نهی از منکر مثل مسئله نماز یاد گرفتنی است و شما باید بروید و مسائل آن را یاد بگیرید؛در هر مورد،اینکه در کجا و چگونه ، باید امر به معروف و نهی از منکر کرد." و این ایام عاشورا بهترین زمان برای آموختن موضوع امر به معروف و نهی از منکر است بخصوص که مصادف با هفته دفاع مقدس شده است.

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) افزود: دفاع مقدس, یادآور افتخارات, شهامت ها، رشادت ها و شهادت هاست .فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

 وی در پایان ابراز داشت: فداکاری‌ها‌ى هشت سال دفاع مقدس‏ توانست یک نظام الهى و معنوى و متّکى بر تفکّر و اندیشه درست و برخاسته از ایمان را تحکیم کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه