English

هفته دفاع مقدس از ارزش های ماندگار و افتخارات بزرگ در کشور است

علی بابایی کارنامی با تاکید بر تبیین ویژگیهای هفته دفتع مقدس در جامعه خاطر نشان کرد:هفته دفاع مقدس از ارزش های ماندگار و افتخارات بزرگ در کشور است.

هفته دفاع مقدس از ارزش های ماندگار و افتخارات بزرگ در کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل سابق تعاون و کار استان مازندران بیان داشت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که هم اکنون پیشکسوتان عرصه ایثار و گذشت هستند به عینه این واقعیت را به اثبات رساندند که کشوری که شهادت دارد اسارت ندارد.

وی افزود: در این برهه از تاریخ وظیفه ما عمل به فرامین بنیانگذار انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی است که فرمودند «نگذارید این پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در پیچ و خم زندگی گرفتار بشوند».

عضو هیات مدیره صنایع چوب و کاغذ ایران گفت:در زمان جنگ تحمیلی مردم عزیز ایران اسلامی با کمترین تجهیزات و با سلاح ایمان و اراده قلبی در برابر تهاجم دشمنان ایستادگی کردند تا ذره ای از خاک وطن به دست دشمنان نیفتد.

بابایی کارنامی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس یعنی شجاعت، پایمردی، از خودگذشتگی و ایثار مردان بزرگی که با خون خود درخت این انقلاب را آبیاری کردند.

وی اضافه کرد: نامگذاری هفته گرامیداشت دفاع مقدس به منظور بازنگری سرمایه های فرهنگی ، اعتقادی و نظامی دفاع مقدس است.

عضو هیات مدیره صنایع چوب و کاغذ ایران تصریح کرد: بزرگداشت این هفته و بیان کردن رشادت های مردم در زمان جنگ تحمیلی و آشکار ساختن فلسفه دفاع مقدس کمترین کاری است که ما باید آن را به خوبی انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه