English

معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج مستضعفین:

دنبال تکمیل پازل کمک به رزمندگان هستیم

معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج مستضعفین گفت: در کشور اسلامی رزمنده‌ای که به حسب تکلیف جنگیده است را نباید با مشکلات رها کنیم.

دنبال تکمیل پازل کمک به رزمندگان هستیم

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، کریم حسینی ظهر امروز در همایش تجلیل از رزمندگان و جانبازان بسیجی که در سپاه بیت المقدس سنندج برگزار شد اظهار داشت: از سال 85 مستمری را برای رزمندگان در نظر گرفتیم که هر ساله روبه افزایش است تا به این شیوه به رزمندگان و جانبازان کمکی کرده باشیم.

وی با بیان اینکه در کشور اسلامی رزمنده‌ای که به حسب تکلیف جنگیده است را نباید با مشکلات رها کرد، گفت: در پی تکمیل پازل کمک به رزمندگان هستیم.

 حسینی خاطرنشان کرد:مستمری که برای رزمندگان و جانبازان در نظر گرفته شده بود در ابتدا یک مرتبه در سال بود که به تدریج به ماهیانه‌ای برای رزمندگان تبدیل شد.

معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات رزمندگان در بحث بیمه خدمات درمانی بود که آنها را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دادیم.

وی افزود: بحث مهم دیگر اعطای وام قرض‌الحسنه بدون تشریفات به رزمندگان، بسیجیان و جانبازان است که در همین راستا یک هزار و 60 فقره تسهیلات 3 میلیون تومانی به آنها پرداخت می‌شود.

حسینی در پایان اظهار داشت: بحث دیگر برای رزمندگان مسکن و پرداخت وام مسکن است که این امر را در دستور کار داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه