English

سردار مراد حسنی:

توکل، اعتماد و اعتقاد به خدا از نکات برجسته دفاع مقدس بود/ در کردستان باغ موزه ایجاد خواهد شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌ای است که همه به ویژه نسل جوان باید از آن استفاده کنیم و این گنجینه نه تنها ایران را به دنیا معرفی کرد بلکه ارثی غنی برای جوانان این کشور به جای گذاشت.

توکل، اعتماد و اعتقاد به خدا از نکات برجسته دفاع مقدس بود/ در کردستان باغ موزه ایجاد خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مراد حسنی امروز یکشنبه (2 مهر ماه) در نشست تخصصی با محوریت کردستان در دفاع مقدس، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌ای با ارزش است که همه به ویژه نسل جوان باید از آن استفاده کنیم و این گنجینه نه تنها ایران را به دنیا معرفی کرد بلکه در زمینه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، دفاعی، کشاورزی و... ارثی برای جوانان این کشور به جای گذاشت.

وی افزود: کردستانی‌ها در این جنگ به امر امام لبیک گفته و وحدت را با خون خود امضا کردند و برای پیروزی اسلام و انقلاب از جان خود گذشتند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان عنوان کرد: گرچه در اوایل جنگ نگرانی‌هایی به دلیل نبود ساختار و سازمانی شایسته و عدم آمادگی مردم وجود داشت اما امام با رهنمودهای پیامبر گونه خود آب را بر آتش ریخته و به مردم ایران اطمینان پیروزی دادند.

وی تصریح کرد: پیروزی ایران و قدرت امروز آن ناشی از رهبری قوی و مقتدر است و رهبری شایسته یکی از نعمت‌های خدایی است که ایرانیان همواره از آن بهره مند بوده‌اند.

حسنی توکل، اعتماد و اعتقاد به خدا را یکی از نکات برجسته در دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: پیروزی ایران در حالی بود که هیچ امکانات و تجهیزاتی در اختیار نداشتیم اما تکیه بر امدادهای خدایی و ایمان و اعتقاد به خدا و رهبری شایسته پیروزی ایران را رقم زد.

وی ادامه داد: در نتیجه دفاع مقدس، امروز قدرت ایران به جایی رسیده است که موجب نگرانی دنیا شده و پیشرفت تسلیحاتی و موشکی این کشور برای جهانیان خیره کننده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان سخنان رئیس جمهوری آمریکا در سازمان ملل را ناشی از عصبانیت دانست و گفت: خوشحالیم که قدرت ایران موجب عصبانیت آمریکا شده و این موجب افتخار ایران است و نشان دهنده قرار گرفتن ایران در مسیر درست است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان ایران به دنبال یافتن ضعف‌های کشور هستند، بیان کرد: دشمن از محبوبیت رهبر ایران نگران است چراکه با حضور رهبری و پیروی مردم ایران از ایشان مردم ایران هرگز در دفاع از انقلاب و ایران خسته نخواهند شد.

وی به مطرح شدن بسیج مستضعفین از سوی امام خمینی اشاره و عنوان کرد: امام این مسئله را برای مقابله با استکبار در همه زمان‌ها و مکان‌ها مطرح کرد و اگر در این دوران بحرانی جنگ، امام نبود، انقلاب ایران با شکست مواجه می‌شد.

حسنی عنوان کرد: تا زمانی که استقلال ایران حفظ شود، ابهت پوشالی آمریکا را می‌شکنیم و اجازه تکرار تحمیل خواسته‌های دشمن بر ملت ایران را نخواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه کردستان نقش و اهمیت زیادی در دفاع مقدس داشته و نامش برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به رشادت‌های مردم کردستان در دفاع مقدس، داشتن باغ موزه‌ای که بتواند خدمات تخصصی علمی، فرهنگی ارائه دهد و در جذب توریست به استان نقش داشته باشد، ضروری است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان از پیش بینی زمینی به مساحت 10 هکتار برای احداث باغ موزه در استان خبر داد و یادآور شد: امیدواریم با احداث این باغ موزه بتوانیم خدمات و رشادت‌های مردم کردستان در دفاع مقدس را از این طریق به نمایش بگذاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه