English

آبان ماه امسال درسنندج

مسابقات بوکس بزرگسالان کشور برگزار می شود

مسئولان فدراسیون بوکس کشور به منظور برگزاری رقابت‌های بوکس بزرگسالان کشور در سنندج با سرپرست استانداری کردستان دیدار کردند.

مسابقات بوکس بزرگسالان کشور برگزار می شود

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، سرپرست و دبیر فدراسیون بوکس کشور به همراه مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیأت استان با علیرضا آشناگر سرپرست استانداری کردستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این دیدار از برگزاری رقابت‌های بوکس بزرگسالان کشور در شهر سنندج خبر داد و گفت، این مسابقات از روز چهارم آبان ماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

حامد جولائی اظهار کرد: رقابت‌های بوکس بزرگسالان کشور به مدت پنج روز در 10 وزن مختلف با حضور استان های سراسر ایران انجام می گیرد.

جولائی در ادامه افزود‌: پیش بینی می‌شود در این رقابت‌ها 33 تیم در قالب 31 استان از سراسر کشور با توجه به سهمیه های موجود حضور یابند.

مسابقات بوکس قهرمانی کشور

این مقام مسئول تصریح کرد: بوکسورهای شرکت کننده در اوزان 49، 52، 56، 60، 64، 69، 75، 81، 91 و 91+ بر روی رینگ می روند و با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: تیم کردستان با توجه به شرایط میزبانی در تمامی اوزان نماینده خواهد داشت و از قهرمانان عنوان دار و مطرحی استفاده می کند .

جولائی گفت: اداره کل ورزش و جوانان و هیأت بوکس کردستان با هماهنگی مسئولان ارشد استان شرایط مطلوب و مناسب را برگزاری خوب این رقابت‌ها ایجاد خواهد کرد.

جولائی در پایان اظهار کرد‌: رقابت‌های بوکس بزرگسالان کشور طی روزهای 4 تا 8 آبان ماه در مجموعه ورزشی آزادی شهر سنندج برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه