English

دعوت بدمینتون‌باز نوجوان قم به تیم منتخب ایران

از دعوت چهره آینده‌دار و مستعد این رشته به نمایندگی از قم به اردوی تیم منتخب نوجوانان ایران

دعوت بدمینتون‌باز نوجوان قم به تیم منتخب ایران
به گزارش خبرگزاری موج ازقم، از سوی فدراسیون بدمینتون، نخستین مرحله ارزیابی بازیکنان منتخب مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور از 24 شهریور ماه به مدت سه روز در تهران به میزبانی کمپ فدراسیون بدمینتون تشکیل خواهد شد.
دعوت از بازیکنان شاخص مسابقات قهرمانی کشور در هر دو قسمت یک‌نفره و دو نفره انجام شده و نماینادگان خراسان‌رضوی، قم، تهران، کردستان، مرکزی، البرز، زنجان و سمنان در آن حضور دارند.
در بخش یک‌نفره نیما رستم‌پور و سینا جاویدی از تهران، شایان رضا ربابی از کردستان، محمدحسن نقدی از مرکزی، محمدمعین کشاورز از قم، ارشیا عمل‌کننده از البرز، علیرضا کاظمی از زنجان و متین مقیمی از هیأت‌ بدمینتون سمنان در اردوی تیم منتخب ایران هستند.
محمدمعین کشاورز به عنوان یکی از استعدادهای خوب و نخبه‌های بدمینتون قم تنها نماینده این استان در نخستین مرحله ارزیابی بازیکنان منتخب رده سنی نوجوانان بدمینتون کشور محسوب می‌شود.

در بخش دو نفره این رقابت‌ها نیز تیم دوبل آراد بحری و محسن معصومی از زنجان به مصاف امیرحسین فاخر و مهدی پرهون از فارس رفت و با برتری برابر رقیب عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، در حالی که این مسابقات با حضور 180 بازیکن از 30 استان در سمنان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه