English

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان خبر داد

صدور ۶۰۰ هزار قطعه کارت هوشمند ملی در هرمزگان

مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان گفت: ۶۰۰ هزار قطعه کارت هوشمند ملی در هرمزگان صادر شده است.

صدور ۶۰۰ هزار قطعه کارت هوشمند ملی در هرمزگان

 به گزارش خبرگزاری موج،  فرزاد افشاری‌نژاد در حاشیه بهره‌برداری از این دفاتر پیشخوان در بندرعباس با اشاره به اهداف سازمان ثبت احوال در واگذاری خدمات خود به بخش خصوصی اظهار داشت: این حرکت در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی صورت می‌گیرد و تاکنون ثمرات متعددی برای استان در بخش ایجاد رفاه عمومی داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ارائه خدمات الکترونیک و تحت وب توسط ثبت احوال وارد مرحله مطلوبی شده، افزود: اجرا و به سرانجام رسانی پروژه طرح کارت هوشمند ملی یکی از اهداف اساسی ثبت احوال به شمار می‌رود که در هرمزگان نیز تمرکز ویژه ای بر روی این مسئله گذاشته‌ایم و طبق تمهیدات صورت گرفته تا پایان سال جاری بخش قابل توجهی از واجدان شرایط در استان از کارت هوشمند ملی برخوردار می‌شوند.

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان با بیان اینکه دفاتر مذکور به عنوان ششمین و هفتمین دفتر پیشخوان ثبت احوال بندرعباس در خدمت شهروندان این شهر است، یادآور شد: یکی از این دفاتر در شهرک پیامبر اعظم قرار دارد که با توجه به بعد مسافت و حذف هزینه‌های ایاب ذهاب ساکنان این شهرک می‌توانند زمینه رفاه متقاضیان دریافت خدمات ثبت احوال در این بخش از شهر را بیش از پیش فراهم آورد.

 وی همچنین افزود: یکی دیگر از این دفاتر در کوی فرهنگیان قرار دارد که در مجموع این دو دفتر تعداد شش ایستگاه کاری ویژه کارت هوشمند ملی به ظرفیت مرتبط با این پروژه در استان می‌افزایند.

مهندس افشاری‌نژاد همچنین افزود: در حال حاضر استان دارای بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت می‌باشد که از این تعداد بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مشمول دریافت کارت هوشمند ملی هستند.

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان اضافه کرد: از ابتدای اجرای طرح کارت هوشمند ملی تاکنون در استان تقریبا ۶۰۰ هزار قطعه کارت هوشمند برای متقاضیان صادر شده که از این تعداد ۵۶۰ هزار قطعه به مراجعه‌کنندگان واگذار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه