English

استاندار قم:

رسانه ها نقش خود را در تحقق سیاست های جمعیتی مد نظر رهبر معظم انقلاب ایفا کنند

استاندار قم با اشاره به ضرورت آموزش و فرهنگ سازی در مقوله افزایش جمعیت، اظهار کرد: رسانه ها نقش خود در تحقق سیاست های جمعیت مقام معظم رهبری را ایفا کنند.

رسانه ها نقش خود را در تحقق سیاست های جمعیتی مد نظر رهبر معظم انقلاب ایفا کنند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال و شورای راهبردی جمعیت که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، ضمن تبریک آغاز به کار دولت دوازدهم اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دولت به مردم است.

وی با اشاره به فرارسیدن روز ملی تشکل‌ها افزود: هر چقدر تشکل‌ها از نظر کیفی و کمی تقویت شوند بستر مشارکت عموم مردم در برنامه‌های مختلف کشور افزایش می‌یابد.

سید مهدی صادقی در ادامه با اشاره به پایان مهلت اعتبار کارت ملی های کاغذی تا پایان سال 96 ادامه داد: تا پایان سال اقدامات لازم از طریق دفاتر پستی برای صدور کارت ملی الکترونیکی انجام شود.

استاندار قم با تأکید بر کثرت جمعیت در منطقه پردیسان و لزوم ارائه خدمات ثبت احوال در این منطقه افزود: مسئولان تمهیدات فعالیت ساختمان اداری ثبت احوال در این منطقه را بیندیشند.

صادقی همچنین با بیان اینکه افزایش جمعیت باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف دنبال شود، اظهار کرد: رسانه های جمعی از جمله صدا و سیما نقش مهمی در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه افزایش جمعیت دارند و لازم است تا برنامه های مدون در این زمینه تهیه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه