English

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان خبر داد

اجرای طرح دریابست با هماهنگی نیروهای نظامی و انتظامی

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان از انجام هماهنگی های شیلات استان با نیروهای انتظامی و نظامی در اجرای طرح دریابست (ممنوعیت صید) یکم تا دهم مهرماه در آب های هرمزگان خبر داد.

اجرای طرح دریابست با هماهنگی نیروهای نظامی و  انتظامی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی با اشاره به نشست مشترک اداره کل شیلات هرمزگان با معاونین اطلاعات و عملیات نیروی دریایی سپاه،نیروی دریایی ارتش،دریابانی و نیروی انتظامی استان گفت: خوشبختانه این مدافعان مرز و بوم ایران اسلامی همکاری ها و مساعدت های خوبی با مجموعه شیلات هرمزگان در راستای حفظ و بازاسازی ذخایر آبزیان داشته اند.

وی افزود: در این نشست مقرر شد یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از حمایت های نیروهای انتظامی و نظامی در دریا و خشکی در راستای برخورد با شناورهای متخلف که در ایام دریابست اقدام به فعالیت صیادی می کنند برخوردار شود.

بارانی تصریح کرد: وجود  بنادر صیادی متعدد و فعال استان هرمزگان و بیش از هزار و 400 کیلومتر نوار ساحلی،فعالیت  بالای  صیادی  می طلبد نیروی های نظامی و انتظامی استان در راستای اجرای دریابست با هدف حفظ ذخایر آبزیان به ویژه میگو اقدامات هم افزایی مطلوبی همچون گذشته داشته باشند.

در ادامه معاون صید شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین شیلات استان با نمایندگان و جمعی از صیادان استان در راستای مشارکت هرچه بیشتر این عزیزان در اجرای طرح دریابست دیدار داشتند.

گفتنی است دریابست به معنای عام به حالت تعلیق درآوردن فعالیت ماهیگیری و صیادی در زمان و مکان خاص جهت حفظ و پایداری ذخیره و کاهش فشار صید بی رویه بر ذخیره آبزیان است که در آبهای استان هرمزگان پیرو مصوبه کمیته صید استان یکم لغایت دهم مهرماه به اجر در خواهد آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه