English

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کمک ۸۱۱ میلیونی مردم کهگیلویه و بویراحمد به دانش‌آموزان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم خیر و نوع دوست این استان در مرحله اول جشن عاطفه‌ها، ۸۱۱ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

کمک 811 میلیونی مردم کهگیلویه و بویراحمد به دانش‌آموزان نیازمند

به گزارش خبرگزای موج در یاسوج، فرید محبی اظهار داشت: مردم خیر و نیکوکار استان در مرحله اول جشن عاطفه‌ها 811 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

وی با یادآوری اینکه امسال 100 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و بسیج مستضعفین در جمع آوری کمک‌های مردمی مشارکت داشتند، افزود: کمک‌های جمع آوری شده به صورت نقدی، غیرنقدی، کالایی و هم چنین خدماتی بوده که به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

محبی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید یک هزار و 200 دانش آموز در مناطق محروم استان مشغول به تحصیل می‌شوند، ادامه داد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر استان برگزار شده و کمک‌های جمع آوری شده در هر مدرسه به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه داده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با همکاری آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و انجمن اولیاء و مربیان برگزار می‌شود، تصریح کرد: امسال سه هزار و 50 بسته تحصیلی شامل لوازم التحریر، کیف و دفتر به ارزش 305 میلیون تومان در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه