English

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

بخشش مال موجب کاهش دلبستگی انسان به مال می شود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کمک به جشن عاطفه‌ها زمینه‌ساز تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت است لذا همه باید کمک کنیم تا دانش‌آموزانی که توانایی مالی ندارند از نعمت تحصیل محروم نشوند.

بخشش مال موجب کاهش دلبستگی انسان به مال می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در حاشیه حضور در پایگاه جشن عاطفه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اول مهر در حقیقت ماه مهر و عاطفه‌ها است و ماهی است که همه باید نسبت به هم اظهار لطف و مهربانی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کمک به جشن عاطفه‌ها زمینه‌ساز تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت است لذا همه باید کمک کنیم تا دانش‌آموزانی که توانایی مالی ندارند از نعمت تحصیل محروم نشوند.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که خداوند رحمان و رحیم است و به بندگان خود مهربان و رحیم است ما بندگان هم باید نسبت به هم همین رویه را داشته باشیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: پس باید به هم‌نوعان خود کمک کنیم که همه در رفاه باشند و مسائل اولیه خود را داشته باشند و الان که اول سال تحصیلی است باید با ایجاد بسترهای لازم زمینه بهره‌مندی همه افراد از تحصیل و کسب دانش فراهم شود.

وی اذعان داشت: همه باید کمک کنند کسانی که از نظر بضاعت مشکل دارند بتوانند امکانات لازم را برای ورود به سال تحصیلی مانند سایرین با کمک‌های همنوعانشان داشته باشند.

‌حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه این کمک‌هایی که به همت کمیته امداد در قالب جشن عاطفه‌ها جمع می‌شود بخشی از نیازهای افراد نیازمند را می‌تواند پوشش دهد، افزود: اما آنچه از اهمیت بیشتری در برگزاری این مراسمات برخوردار است ایجاد ظرفیت و بستری برای توسعه فرهنگ انفاق و کمک به دیگران است.

وی اظهار داشت: اینکه در چنین برنامه‌هایی واقعا جشن عاطفه‌ها نمود و عاطفه‌ها به جوش می‌آید تحقق کاملا عینی دستورات خداوند است که در قرآن کریم به آن اشاره و تاکید شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید براینکه بخشش مال موجب کاهش دلبستگی انسان به مال می‌شود، اذعان کرد: این کار موجب پاکی و رشد انسان‌ها می‌شود از این رو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به گفته وی، این فرهنگ ارزشمندی است که بسیار خوب است و باید در طول سال استمرار توسعه پیدا کند تا شاهد رفع مشکلات نیازمندان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی