English

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس

برگزاری جشنواره بین‌المللی اقوام ایران زمین برای نخستین بار در گنبدکاووس

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: برای نخستین بار پس از ۱۱ سال، جشنواره بین المللی اقوام ایران زمین با حضور مهمانان داخلی و خارجی در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره بین‌المللی اقوام ایران زمین برای نخستین بار در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالقدیر کریمی, صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره اقوام ایران زمین در گنبدکاووس اظهار داشت: این جشنواره از 18 تا 20 شهریورماه در سالن المپیک شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود و امید داریم از همه ظرفیت‌های شهرستان در برگزاری این جشنواره به نحو احسن استفاده کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: بیش از 300 نفر مهمان از گروه‌های مختلف هنری از اقصی نقاط کشور در این جشواره حضور خواهند داشت و امید داریم نخستین تجربه, بهترین تجربه باشد تا اداره کل میراث فرهنگی استان با افتخار از میزبانی گنبدکاووس دفاع کند.

کریمی یادآور شد: سازه‌های روستایی در حال اتمام است و موسیقی سنتی سیستانی و ترکمن جهت برگزاری برنامه هماهنگ شده است. در  این 3 روز باید ظرفیتی ایجاد شود تا مردم در این چند ساعت لحظات شاد و پرنشاطی را در کنار خانواده خود بگذرانند.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران زمین در شهرستان گنبدکاووس

وی اظهار کرد: در میدان بسیج، مجموعه ورزشی المپیک گنبدکاووس برگزار می‌شود.

کریمی گفت: هدف از برگزاری این نوع جشنواره ها و گسترده کردن آنها در جای جای گلستان که با معرفی ظرفیت‌های مختلف استان برگزار می‌شود، بتوان استان گلستان را آنچه که باید در سطح جامعه و گردشگران معرفی کنیم و امیدواریم از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

منصور طعنه گنبدی شهردار گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: میزان 100 تن آسفالت برای ورودی معابر سالن المپیک انجام شده است.

شهردار گنبدکاووس گفت: متاسفانه درب ورودی محوطه نیم متر اختلاف با سطح وجود دارد و حدود 40 تا 50 سانتی متر از لحاظ ارتفاع اختلاف وجود دارد که با پیش‌بینی احتمال بارندگی, امکان جمع شدن آب و مشکلات در تردد وجود خواهد داشت.              

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه