English

رئیس مجلس نمایندگان آفریقای جنوبی:

خواهان گسترش روابط گردشگری با اصفهان هستیم

رئیس مجلس نمایندگان آفریقای جنوبی گفت: آماده توسعه روابط با اصفهان در زمینه گردشگری و اعزام تور لیدرها به ایران برای افزایش تعداد گردشگران هستیم.

خواهان گسترش روابط گردشگری با اصفهان هستیم

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، 'بالکا ام بته' در دیدار با استاندار اصفهان اظهار داشت: کشور ایران و شهر اصفهان از نظر تاریخی و فرهنگی، جذابیت های بسیاری دارد و آفریقای جنوبی نیز در زمینه های مختلف از جمله طبیعت دارای ظرفیت گردشگری است.

وی همچنین با استقبال از پیشنهاد خواهرخواندگی یکی از شهرهای تاریخی آفریقای جنوبی با اصفهان اظهارکرد: در بازگشت به کشورم این موارد را پیگیری خواهم کرد.

استاندار اصفهان نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت سفر رئیس مجلس نمایندگان افریقای جنوبی به ایران گفت: استان اصفهان آماده هرگونه مشارکت در این فرایند است.

رسول زرگرپور با اشاره به آمادگی اصفهان برای خواهرخواندگی با یکی از شهرهای تاریخی آفریقا افزود: اصفهان اکنون با 14 شهر تاریخی در دنیا خواهرخوانده است و ارتباط های فرهنگی خوبی با آنها دارد.

وی با اشاره به سفررئیس جمهوری آفریقای جنوبی در سال گذشته به اصفهان، خاطرنشان کرد: در مذاکره با رئیس جمهوری آفریقای جنوبی نیز بر فعال شدن سفارتخانه های 2 کشوردرزمینه سرمایه گذاری و ارتباط اتاق های بازرگانی تاکید شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه