English

رئیس اداره منابع آب اردستان خبر داد:

تجهیز بیش از ۴۰۰ حلقه چاه مجاز به کنتور هوشمند دراردستان

رئیس اداره منابع آب اردستان گفت: بیش از 400 حلقه چاه مجاز در دشت اردستان به کنتور هوشمند تجهیز شد.

تجهیز بیش از 400 حلقه چاه مجاز به کنتور هوشمند  دراردستان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمدرضا سلیمی در ششمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اظهار داشت: کلیه چاه های شهرداری اردستان  نیز به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

وی همچنین از عزم جدی و الزام نصب کنتورهای هوشمند در اردستان خبر داد و گفت: در راستای تدوین و اجرای برنامه های عملیاتی مناسب برای ایجاد تعادل بین منابع و مصارف به ویژه در سفره های آب زیر زمینی ، نصب کنتور هوشمند بر روی کلیه چاه های شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره منابع آب اردستان یادآور شد: کلیه چاه های خدماتی نیز به تدریج دارای کنتورهای هوشمند می شوند و تا کنون از 35 حلقه چاه خدماتی ، 15 حلقه مجهز به کنتور هوشمند شده اند.

سلیمی افزود: کنتورهای هوشمند از مصرف بی رویه و بالا در بخش کشاورزی جلوگیری و بهینه سازی و تعادل بخشی آب های زیر زمینی را به همراه دارند.

رئیس اداره منابع آب اردستان هم چنین از پر و مسدود شدن 2 حلقه چاه غیر مجاز از ابتدای امسال در دشت اردستان خبر داد و تصریح نمود : در این دشت تنها یک حلقه چاه غیر مجاز کشاورزی وجود دارد و چاه باغ ویلاهای غیر مجاز نیز با جدیت برای پر و مسدود شدن در دستور کار قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه