English

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

توانمندسازی مردم مناطق محروم اولویت کاری دانشجویان جهادگر است

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: عدم برخورداری در مناطق محروم کردستان در مقایسه با دیگر استان‌ها بیشتر است.

توانمندسازی مردم مناطق محروم اولویت کاری دانشجویان جهادگر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در مراسم اعزام دانشجویان جهادگر به روستاهای محروم استان کردستان که در محل مسجد دانشگاه آزاد اسلامی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: آینده کشور به دست شما دانشجویان رقم می‌خورد و این نیت خوب شما با معنویات تلفیق می‌یابد.

وی به روحیه معنوی خدمت به مردم مناطق محروم اشاره کوتاهی کرد و افزود: در این ۱۰ روزی که شما به مناطق محروم استان اعزام می‌شوید فرصت را مغتنم شمرده و با خود و خدای خود خلوت کرده و با آن روحیه معنوی خود مردم این مناطق را ببینید و در صدد مشکلات آنها برآیید.

سردار رجبی در ادامه اذعان کرد: شما در این فرصت کم قطعا نمی‌توانید همه مشکلات اساسی این روستاها را برطرف کنید اما با کارهای فرهنگی خود می‌توانید تعدادی از مشکلات این مناطق را پوشش دهید.

به گفته این مقام مسوول، عدم برخورداری در مناطق محروم استان کردستان در مقایسه با دیگر استان‌ها بیشتر است.

سردار رجبی با اشاره به آیات قرآن در رابطه با برخورد نیک با مردم، افزود: در پیشگاه خداوند بهترین انسان‌ها پرهیزگارترین آنها است، رسالت شما در این اردو برخورد مناسب با مردم مناطق محروم و بیان مشکلات و بررسی آنها است.

وی توانمندسازی مردم مناطق محروم را در اولویت کار دانشجویان اعزامی به اردوهای جهادی عنوان کرد و خطاب به آنها افزود: شما در این فرصت طلایی، شناخت روحیه مردم، وضعیت بومی و فرهنگی آنها را شناسایی کنید تا بعد از پایان تحصیلات و ورود به بازار کار، از آن دسته مدیرانی باشید که خدمت در مناطق محروم و کم‌برخوردار را در اولویت کار خود قرار می‌دهند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در پایان خطاب به دانشجویان، احترام به والدین را ضروری دانست و اظهار داشت: شهید محسن حججی به دلیل احترام شدید وی به پدر و مادرش در امت اسلامی و بشریت این عظمت ویژه را اختیار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه