English

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان:

سامانه مدیریت درخواست های طرح تفصیلی شهرداری اصفهان راه اندازی شد

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: در راستای بهبود سرعت و دقت پاسخگویی به شهروندان، سامانه مدیریت درخواست های طرح تفصیلی شهرسازی شهرداری اصفهان راه اندازی شد.

سامانه مدیریت درخواست های طرح تفصیلی شهرداری اصفهان راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، وحید حیدریان اظهار کرد: برای راه اندازی سامانه ابتدا گردش کار و  فرایندهای به روزرسانی لایه‌های مرتبط با طرح تفصیلی استخراج و سپس ایجاد سامانه مدیریت درخواست‌های طرح تفصیلی بر اساس فرایند تهیه شده و با امکانات مورد نیاز در دستور کار قرار گرفت.

وی قابلیت های این سامانه را برشمرد و ادامه داد: انجام ویرایش‌های طرح تفصیلی بر روی پایگاه داده مکانی شهرداری (Geo DB)، مدیریت گردش تغییرات لحاظ شده بر روی لایه‌های طرح در قالب کارتابل مدیریتی و اخذ تائیدات لازم روی تغییرات انجام شده با ارسال به سیستم شهرسازی از جمله مهمترین قابلیت های این سامانه است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اجرای این سامانه را با بکارگیری فناوری روز GIS برای سامان دادن به کنترل و تایید درخواست های طرح تفصیلی عنوان کرد و بیان داشت: این سامانه با همکاری مدیریت طرح های تفصیلی و نقشه برداری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری توسط سازمان فاوا تهیه شده و هم اکنون مراحل عملیاتی آن در شهرداری طی می شود.

شایان ذکر است طرح تفصیلی دارای سه مؤلفه و رکن اصلی شامل: شبکه معابر، کاربری اراضی، ارتفاعات و ضوابط شهرسازی است که به عنوان سند قانونی توسعه فضایی- کالبدی شهر قابل استفاده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه