English

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان

ملت ایران از قربانیان بزرگ تروریسم است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: انقلاب اسلامی از تروریسم ضربه‌های فراوانی خورده و قربانی تروریسم است.

ملت ایران از قربانیان بزرگ تروریسم است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد با اشاره به‌روز جهانی تروریسم (هشت شهریور) اظهار کرد: تروریسم در پیشگاه ملت ایران منفورترین چهره بوده چراکه تروریست‌ها در ایران دستشان به خون هزاران انسان بزرگ، شرافتمند مانند شهید رجایی، هاشمی نژاد و دیگر شهدای کشور ایران آلوده است.

تروریسم برای ملت ایران واژه منفوری است

وی بابیان اینکه آمریکا و مدافعان به‌ظاهر حقوق بشر دستانشان آلوده به خون انسان‌هایی بزرگی بوده، تصریح کرد: تروریسم واژه منفوری است که توسط استکبار جهانی طراحی و به‌وسیله مهره‌های آن اجرا می‌شود.

وی افزود: آمریکا ما را مدافع تروریسم می‌داند درحالی‌که ما از ترور آسیب‌های فراوانی دیده و خسارات سنگینی را از این ناحیه متحمل شده‌ایم.

عضو شورای فرهنگ عمومی گلستان ادامه داد: در سطح بین‌المللی اعلام‌شده که تروریسم محکوم است ولی در عمل شاهد بوده‌ایم که استکبار جهانی فقط با شعار تروریسم را محکوم کرده و تروریسم‌های دولتی چون اسرائیل را فعال کرده است.

وی افزود: امیدوارم در آینده شاهد ریشه‌کن شدن ترور باشیم و تروریسم را به زباله‌دان تاریخ بفرستیم تا همه ملت‌های دنیا از ترور در امان باشند.

حجت‌الاسلام ولی نژاد افزود: وضعیت دردآور و فاجعه‌آمیز بیشتر ملت‌ها و کشورهایی که در آتش جنگ و خون‌ریزی می‌سوزند و از آوارگی و فقر رنج می‌برند، معلول اغراض سلطه گرانه و تروریستی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه