English

دقایقی پیش با حضور معاون امور اقتصادی استاندار هرمزگان؛

مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی مسکن مهر "طولا" بهره برداری شد

معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب هرمزگان از افتتاح پروژه مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی مسکن مهر طولا (قشم) در ششمین از هفته دولت خبر داد.

مخزن 2000 متر مکعبی مسکن مهر "طولا" بهره برداری شد

به گزارش خبرگزاری موج از قشم، سعید صادقی گفت: این پروژه با هدف آبرسانی به مسکن مهر شهر طولا و با اعتبار 20 میلیارد ریال اجرا شده است. 

وی افزود:در شهر طولا قشم از مجموع یک هزار و 920  واحد مسکن مهر، کار نصب یک هزار و 500 فقره انشعاب آب و فاضلاب آن انجام شده است.

صادقی اضافه کرد: همچنین حجم عملیاتی پروژه آب و فاضلاب مسکن مهر طولا شامل اجرای 18 کیلومتر خط انتقال آب و 3.1 کیلومتر خط جمع آوری و شبکه اصلی و فرعی فاضلاب و نصب پکیج تصفیه خانه فاضلاب بوده که اعتبار کل هزینه شده آن 98 هزار 250 میلیون ریال است.

واگذاری انشعاب آب و فاضلاب به واحدهای بهره برداری شده مسکن مهر قشم

معاون مهندسی و توسعه آبفای استان با تاکید بر اینکه؛ انشعابات آب و فاضلاب به تمامی واحد های بهره برداری شده مسکن مهر قشم واگذار شده است، گفت: کل واحدهای مسکن مهر شهرستان قشم شامل (سوزا، درگهان و طولا)، دو هزار و 600 واحد است که برای یک هزار و 980 واحد آن که آماده بهره برداری بوده، کلیه تاسیسات آب و فاضلاب اجرا و انشعابات آن نصب شده است.

وی افزود: مجموع اعتبار هزینه شده در بخش آب و فاضلاب مسکن مهر این شهرستان، 194 هزار و 850 میلیون ریال بوده که 70 هزار و 950 میلیون ریال آن در بخش جمع آوری و تصفیه فاضلاب و 123هزار و 900 میلیون ریال نیز در بخش تولید (از طریق آبشیرین کن)، انتقال، ذخیره و توزیع آب هزینه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه