English

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان؛

پروژه آبرسانی به دو روستای شهرستان رودان بهره برداری شد

پروژه آبرسانی به دو روستای پشته گیش و کهنو شتری با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

پروژه آبرسانی به دو روستای شهرستان رودان بهره برداری شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آبفاروستایی هرمزگان در خصوص جزییات پروژه آبرسانی به دو روستای پشته گیش و کهنو شتری در شهرستان رودان، گفت: آبرسانی به این دو روستا از طریق یک حلقه چاه، یک باب مخزن 200 متر مکعبی، لوله گذاری و خط انتقال به طول 18 کیلومتر و یک باب موتورخانه  انجام شده است.

وی تصریح کرد: هزینه انجام این پروژه 12 میلیارد و 750 میلیون تومان از محل تامین اعتبار استانی و صندوق توسعه ملی بوده است.

وی همچنین درباره جمعیت روستایی این پروژه بیان کرد: 600 نفر معادل 150 خانوار ساکن در این دو روستا هستند که با افتتاح این پروژه از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.

در ادامه این مراسم بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان بیان کرد: دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سالهای گذشته در حوزه روستایی منشا خدماتی بسیار ارزنده ای بوده است که ابرسانی به روستاها از بزرگترین آنها محسوب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه