English

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس

مدارس شهرستان گنبدکاووس فرسوده است

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مدارس شهرستان فرسوده و حوزه آموزش و پرورش به علت فعالیت‌های فراوان گسترده است از ۱۰۱ میلیارد تومان اعتبارات تملک و دارایی, ۱۵ میلیارد تومان به حوزه آموزش و پرورش اختصاص یافت.

مدارس شهرستان گنبدکاووس فرسوده است

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالقدیرکریمی ظهر امروز در همایش مدیران مدارس با محوریت تبیین برنامه‌های دولت در باشگاه فرهنگیان اظهار داشت: با توجه به فعالیت‌های خوب مدیران در حوزه شهرستان اما برخی از مدیران به حوزه تعامل و همکاری مدیر با همکاران آموزشی و خانواده دانش‌آموزان کمتر توجه دارند.

وی افزود: مهربانی و صمیمت هیچ منافاتی با اقتدار, شان و نظم مدیریتی ندارد و مدیر موفق از تعامل و همفکری همکاران آموزشی و خانواده‌ها بهره می‌برد.

معاون استاندار  گلستانو فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: زمینه توسعه و تحول و شرایط تغییر ساختاری و نرم‌افزاری فراهم شده و شما مدیران باید پا به میدان گذاشته و با انگیزه بیشتری این تحول را انجام دهید.

این مسئول یادآور شد: در رویکرد جدید مدرسه محوری, نگاه شما باید نگاه ابتکارانه, خلاقانه و برنامه‌ای باشد تا بتوانید از همه ظرفیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بهره ببرید.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: امسال 15 میلیارد تومان به حوزه آموزش و پرورش از اعتبارات تملک و دارایی دادیم که با توجه به صحبت‌های مدیران استانی این میزان در سطح استان بی‌نظیر است و حتی اعتبارات استانی در این حوزه به 10 میلیارد تومان هم نمی‌رسد.

کریمی گفت: با توجه به اینکه شهرستان گنبدکاووس تاثیرگذارترین و گسترده‌ترین شهر استان است معتقدیم به تنهایی نمی‌توانیم اداره کنیم و به همفکری و مشورت شما مدیران شایسته و نخبگان و اهل فن نیاز داریم و امید داریم در این مسیر ما را همراهی کنید.

فرج الله رزاقی در این همایش اظهار داشت: موفقیت‌های خوبی در کسب رتبه در مقاطع مختلف تحصیلی, کنکور, مسابقات مختلف فرهنگی, ورزشی و دیگر کسب کردیم که مدیون تلاش‌های مدیران مدارس هستیم,

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: تاکنون 94 درصد از دانش آموزان متوسطه ما ثبت نام کردند و 4 درصد افت ثبت‌نام در دوره متوسطه داشتیم که باید به صورت جدی پی‌گیر آن باشیم.

وی افزود: ترک تحصیل دانش‌آموزان به هر علتی سبب بروز آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌های دیگر خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: در معدل رتبه متوسطه فقط با 13 صدم درصد اختلاف بعد از آق‌قلا, رتبه دوم را کسب کردیم در صورتی که در سال گذشته رتبه 6 استانی را داشتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه