English

برنامه‌های هفته دولت در خوزستان

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در خوزستان گفت : نمایشگاه هفته دولت ساعت ۱۹ بعد از ظهر شنبه (چهارم شهریورماه) افتتاح و تا هشتم شهریور دایر خواهد بود.

برنامه‌های هفته دولت در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، شهاب رزمی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، اظهار کرد: در نمایشگاه امسال از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و همچنین هنرمندان دعوت شده است و در این راستا برنامه‌های مختلفی از جمله برنامه‌های فرهنگی در حاشیه نمایشگاه اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه 40 دستگاه اجرایی که عملکرد شاخصی داشته‌اند، غرفه‌هایی را در اختیار خواهند داشت تا دستاوردهایی که در این دولت به دست آورده‌اند و همچنین فعالیت‌های خود را ارائه دهند.

وی افزود: کمیته فرهنگی هنری در ستاد بزرگداشت هفته دولت تشکیل شده که از هنرمندان و خوانندگان کشوری و استانی به‌خصوص هنر و آوازهای کلاسیک دعوت به شده است. آیین‌های سنتی و حضور موسسات خیریه و برپایی جشنواره‌های غذا نیز از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در خوزستان بیان کرد: چهار همایش با عنوان بهداشت و سلامت، بانوان و بررسی نقش زنان در توسعه، ریزگردها، پایش، اثرات و راه‌های مقابله با آن و همچنین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان و رفع موانع تولید، در محل کتابخانه مرکزی (تالار مهتاب) از چهارم تا هشتم شهریورماه برگزار خواهد شد.

رزمی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از آقای آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دعوت به عمل آمده تا روز شنبه، افتتاح نمایشگاه هفته دولت با حضور وی انجام شود.

وی افزود: امیدواریم نمایشگاه امسال بتواند به خوبی دستاوردهای دولت در استان را به نمایش بگذارد و با توجه به برنامه‌های جانبی متنوع، هرچه با شکوه‌تر برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری موج، نمایشگاه هفته دولت از چهارم تا هشتم شهریور ماه سال جاری به مدت پنج روز از ساعت 19 تا 24 پذیرای بازدیدکنندگان، کارشناسان، صاحبان صنایع و متخصصان، در محل دائمی نمایشگاه اهواز خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه