English

استاندار هرمزگان خبر داد

۹۴۱ پروژه در هفته دولت امسال بهره برداری می شود

استاندار هرمزگان از افتتاح 941 پروژه مختلف عمرانی در سراسر این استان در هفته دولت خبر داد.

 941 پروژه در هفته دولت امسال بهره برداری می شود

به گزارش خبرگزاری موج از بندرعباس، جاسم جادری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر برای همیشه در دل و جان ملت ایران زنده و جاوید است چرا که این دو شخصیت بزرگوار در مسیر امام راحل (ره) و در خدمت به مردم گام برداشتند و الگویی برای تقویت روحیه ایمان در میان مسؤولان کشورمان هستند.

وی با بیان این که در هفته دولت امسال 941 پروژه با اعتبار 18 هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید، عنوان کرد: در تعداد پروژه‌های قابل افتتاح در مقایسه با سال قبل حدود 37 درصد رشد داشته‌ایم.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: امسال 266 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان بندرعباس، 115 پروژه در شهرستان میناب، 80 پروژه در شهرستان جاسک، 79 پروژه در شهرستان بستک و 70 پروژه در حاجی‌آباد و 331 پروژه در دیگر شهرستان‌های استان در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

جادری از حضور برخی مقامات عالی کشور در هرمزگان به منظور بهره‌برداری از این پروژه‌ها خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، هرمزگان در بسیاری از شاخص‌های بهره‌مندی به متوسط کشوری نزدیک‌تر خواهد شد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود در این نشست خبری به تلاش برای تقویت و توسعه روابط تجاری استان هرمزگان با کشورهای مختلف منطقه و جهان اشاره و عنوان کرد: در حال برقراری روابط خوب تجاری و سیاسی با کشورهای همسایه و همین‌طور با کشورهای مختلف منطقه هستیم و سفیر دانمارک و سنگاپور اخیرا درخواست دیدار با بنده را داشته‌اند که باید از این فرصت برای تقویت روابط خودمان با کشورهای مختلف استفاده کنیم.

استاندار هرمزگان اضافه کرد:در زمینه همکاری تجاری با کشور هند نیز اقداماتی در جریان است و در حال بررسی بازار این کشور برای حضور مؤثر در آن هستیم.

جادری همین طور به اهمیت برنامه‌ریزی برای تقویت روابط تجاری با کشور قطر اشاره و اظهار کرد: بخشی از نیازهای کشور قطر از طریق بنادر استان هرمزگان به صورت نامنظم و خودجوش توسط برخی از مردم و بازرگانان در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه