English

با حضور مدیر کل زندان های استان اصفهان؛

پنج طرح عمرانی خدماتی در کانون اصلاح و تربیت اصفهان افتتاح شد

پنج طرح عمرانی خدماتی در راستای بهبود فضای فیزیکی و ارتقای وضعیت معیشتی مددجویان در کانون اصلاح و تربیت اصفهان به بهره برداری رسید.

 پنج طرح عمرانی خدماتی در کانون اصلاح و تربیت اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رئیس کانون اصلاح و تربیت اصفهان در جمع اصحاب رسانه گفت :افتتاح سالن ملاقات خانواده ها با زیربنای 140 متر مربع، احداث و تکمیل واحد بهره برداری مشتمل بر بخش دندان پزشکی، اتاق بستری، اتاق پزشک ، خوابگاه به مساحت تقریبی 100 متر مربع از جمله طرح های عمرانی می باشد.

شهرام جوادی افزود: برگزاری 12 کلاس مختلف با حضور 918 مددجو در پنج ماه نخست امسال  از دیگر کارهای انجام شده برای مددجویان است.

وی بیان کرد: کانون اصلاح و تربیت کارگاه های مستمری در 15 رشته با محوریت اشتغال و حرفه آموزی برای مددجویان برگزار کرده است.

رئیس کانون اصلاح و تربیت اصفهان اظهار داشت: رنگ آمیزی محوطه هواخوری و تاسیس دارالقرآن که چندی پیش انجام شده است از جمله اقداماتی است که در راستای حفظ و ارتقای روحیه مددجویان انجام گردیده است.

مدیرکل زندان های استان اصفهان نیز در حاشیه این بازدید گفت: کمک به زندانیان و خانواده های آنان همچون پیشگیری از وقوع جرم، وظیفه ای همگانی است و توجه و اجرای صحیح قانون، آمار زندانیان را کاهش می دهد.

اسدالله گرجی زاده  تصریح کرد: یک زندانی را نباید از جامعه طرد کرد، چرا که فرد زندانی پس از پایان دوران محکومیت خود نیازمند زندگی و ادامه فعالیت های روزمره می باشد و رسانه ها می توانند دراین زمینه بهترین فرهنگساز باشند.

وی افزود: سرانه استاندارد فضای هر فرد زندانی 13.5 متر مربع می باشد  که در حال حاضر این رقم در استان اصفهان چهار متر مربع است.

اصحاب رسانه  در این بازدید از کارگاه های خیاطی، قالیبافی، میناکاری، واحدهای مشاوره و پزشکی بند نسوان، خوابگاه، مهد کودک و سالن ورزشی،، صنایع دستی، موسیقی،کلاس های آموزش قرآن و سوادآموزی کانون اصلاح و تربیت اصفهان بازدید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه