English

استاندار اصفهان خبر داد:

یک هزار و ۶۵۵ پروژه در هفته دولت در اصفهان به بهره برداری می رسد

استاندار اصفهان از افتتاح و بهره برداری از یک هزار و 655 پروژه در این استان در هفته دولت خبر داد.

یک هزار و 655 پروژه در هفته دولت در اصفهان به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رسول زرگرپور در نشست خبری گفت: این طرح ها با اعتبار بیش از 26 هزار و 500 میلیارد ریال توسط 32 دستگاه اجرایی، شهرداری ها و بخش خصوصی آماده بهره برداری شده است.

وی افزود: بخش خصوصی و تعاونی ها با 16هزار و 700 میلیارد ریال 64 درصد سرمایه گذاری این پروژه ها را برعهده داشته اند.

استاندار اصفهان اضافه کرد: شهرداریها و دهیاری ها نیز با هفت هزار و 300 میلیارد ریال سهم 28 درصدی و بخش دولتی نیز با 2 هزار و 100 میلیارد ریال سهم 8 درصدی در سرمایه گذاری این طرح ها داشته اند.

وی افزود: همچنین درهفته دولت، عملیات اجرایی 37 پروژه با اعتبار 820 میلیارد ریال در استان اصفهان آغاز می شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در هفته ی دولت ۶۳۳ پروژه مخابراتی با ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری خواهد رسید، افزود: بالغ بر هزار و ۳۰۰ واحد مسکن نیز در ۳ مرحله افتتاح خواهد شد که ۱۷۹ واحد مسکن مهر در شرکت عمران مجلسی و بقیه در سطح استان صورت می‌گیرد که بالع بر ۴۱۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری داشته است.

رسول زرگرپور از افتتاح بیمارستان فوق تخصصی خمینی‌شهر در هفته دولت خبر داد و اظهارداشت: مجموعه ی طرح های شهرداری اصفهان نیز شامل مجموعه پل ها و میدان استقلال با هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار و تقاطع غیر همسطح شهدای اشکاوند با ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار در روزهای گذشته افتتاح شده است.

رسول زرگرپور پست ۳۲ به ۲۰ کیلوولت GIS چمران با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار را از دیگر پروژه های هفته ی دولت خواند و گفت: بخش زیادی از پروژه های جهادکشاورزی نیز در این هفته به بهره برداری خواهد رسید.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را هشت هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از این طرح تولید محصول فولاد صبا از 850 هزار تن به 1.6 میلیون تن در سال افزایش می یابد.

استاندار اصفهان به طرح های افتتاح شده طی چهار سال گذشته در این استان نیز اشاره کرد و افزود: به رغم آنکه دولت یازدهم با محدودیت ها و مشکلات اعتباری مواجه بود اما طی چهارسال گذشته 12 هزار و 700 پروژه با اعتبار 105 هزار میلیارد ریال در استان اصفهان به بهره برداری رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه