English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

خیران اصفهانی بیش از ۸۳ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: خیران اصفهانی بیش از ۸۳ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش دارد.

خیران اصفهانی بیش از ۸۳ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، شیران با بیان اینکه 21هزار و 967 صندوق صدقات بزرگ،10هزار و 121 صندوق صدقات متوسط و467 هزار و 308 صندوق صدقات کوچک در استان وجود دارد، اظهار داشت: مشارکت مردم در پرداخت صدقه در 4 ماهه نخست امسال رشد خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه میزان صدقات پرداختی مردم اصفهان در 4 ماه نخست سال جاری  نسبت به مدت مشابه روند صعودی داشت، بیان کرد: بیش از 28 میلیارد و 41 میلیون ریال مربوط به صندق صدقات بزرگ، 4 میلیارد و 431 میلیون ریال مربوط به صندوق صدقات متوسط و50 میلیارد و 699 میلیون ریال مربوط به صندوق صدقات کوچک بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تقدیر از همکاری مردم استان اصفهان افزود: رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان و کاستن از گرفتاری‌ها و مشکلات آن‌ها، تنها با همیاری و همدلی مردم نیک‌اندیش اصفهان محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه صدقات جمع‌آوری شده به طور کامل به دست محرومان می‌رسد، گفت: درآمد صدقات در بخش‌های بهداشت و درمان، عمرانی، امور فرهنگی، اکرام، آموزش، اشتغال و مشاوره برای مددجویان تحت حمایت هزینه می‌شود.

شیران با اشاره به استفاده از روش‌های نوین پرداخت اظهار داشت: به منظور سهولت در کمک‌رسانی به نیازمندان شهروندان می‌توانند با استفاده از تلفن همراه خود و با شماره‌گیری #031*8877* یا شماره‌حساب 24011130914072 و شماره کارت مجازی 6063737000002509 نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نام کمیته امداد نسبت به واریز کمک‌های نقدی اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه