English

رئیس پلیس گلستان

بیش از ۳ تن موادمخدر در گلستان کشف شد

رئیس پلیس گلستان گفت: در ۵ ماهه نخست امسال ۳ تن و ۴۱۷ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده است.

بیش از ۳ تن موادمخدر در گلستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار علی اکبر جاویدان ظهر امروز در جلسه طرح شهید شوشتری اظهار داشت: در بحث مکانیزم برخورد با پدیده مواد 2 رویکرود وجود دارد که یکی برخورد با عناصر اصلی و دیگری برخورد با خرده‌فروشان و معتادان متجاهر است.

وی افزود: اقدامات سلبی یکی از بحث‌هاست اما در بحث اقدامات ایجابی در استان، ورود بسیار خوبی داشته‌ایم.

رئیس پلیس استان گلستان تصریح کرد: در حوزه سلبی آنچه که اتفاق افتاده، آمارها نشان می‌‌دهد که افزایش کشفیات و برخورد را در استان گلستان داشته‌ایم.

سردار جاویدان اظهار کرد: در 5 ماهه نخست امسال 3 تن و 417 کیلوگرم انواع موادمخدر کشفیات استان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 53 درصد رشد کشفیات را داشته‌ایم.

وی گفت: در بحث پاکسازی نقاط آلوده هم بیش از 158 کیلوگرم موادمخدر در این مدت کشف شده که 56 طرح در نقاط آلوده استان اجرائی و عملیاتی شده است.

رئیس پلیس استان گلستان با بیان اینکه اجرای بهتر طرح شهید شوشتری نیازمند مشارکت و همکاری مردم است، افزود: در این طرح در این مناطق، مکان های علمی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی ایجاد و روحانی مستقر می شود.

فرمانده انتظامی گلستان نیز با بیان اینکه اجرای طرح شهید شوشتری در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیر مثبت داشته است، گفت: در موضوع پیشگیری و مبارزه با موادمخدر برخی خلاء‌های قانونی وجود دارد و مبارزه اثربخش، عزمی عمومی می‌طلبد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه