English

فرمانده انتظامی گلستان مطرح کرد

خیانت در امانت ۱۱ میلیارد تومانی با نرخ دولتی در استان گلستان‌

فرمانده انتظامی گلستان از کشف یک فقره جرم اقتصادی، اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در استان خبر داد.

خیانت در امانت ۱۱ میلیارد تومانی با نرخ دولتی در استان گلستان‌

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: در پی وصول خبر از منابع و نشان‌گاه‌های اقتصادی اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان مبنی بر وقوع جرم اقتصادی در یکی از سیلوهای استان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد مسئولان یک انبار غله کارخانه آرد که مسئولیت نگهداری امانی گندم دولتی را بر عهده داشته‌اند طی مدت فعالیت خود دچار کسری 8 هزار و 600 تن گندم شده است.

وی اعلام کرد: با توجه به آنکه گندم از جمله محصولات استراتژیک محسوب شده و هرگونه تخلف وخلل در چرخه تولید، خرید و فروش این محصول، به چرخه تولید و اقتصاد کشور ضربه وارد می‌کند، موضوع با هماهنگی مقامات قضائی در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تاکید کرد: در ادامه روند پیگیری پرونده عامل اصلی این جرم اقتصادی و خیانت در امانت شناسایی و دستور قضائی برای دستگیری وی صادر شد.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: این متهم که چند ماه متواری بوده و سعی در فرار از مجازات قانونی داشته است، با انجام یک سری اقدامات تعقیب و مراقبتی ویژه توسط ماموران شناسایی و پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه متهم در مواجه با مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کرد، گفت: متهم به تخلف و فروش غیرقانونی 8 هزار و 600 تن گندم اعتراف کرده که برآورد کارشناسی مبنی بر ارزش ریالی این میزان گندم، 11 میلیارد و 200 میلیون تومان به نرخ دولتی بوده است.

سردارجاویدان تاکید کرد: متهم پس از تشکیل و تکمیل پرونده و تحویل به مراجع قضائی با قرار قانونی روانه زندان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی