English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان

اتاق فکر تعاون گلستان انتخابات گنبدکاووس را باطل کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: اتاق فکر تعاون گلستان فرآیند مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران گنبدکاووس را دقیق ندانست و آن را ابطال کرد.

اتاق فکر تعاون گلستان انتخابات گنبدکاووس را باطل کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سعید مازندرانی با بیان این که سهم استان گلستان تشکیل یک شرکت توسعه و عمران در هر شهرستان است، اظهار کرد: شرکت های تعاونی توسعه و عمران با هدف جذب افراد تشکیل می شوند تا تمام فعالیت های عمرانی و توسعه ای شهرستان از طریق فرمانداری با اولویت به این شرکت ها سپرده شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان به هدف اصلی تشکیل تعاونی های توسعه و عمران اشاره کرد و ادامه داد: با تشکیل این تعاونی ها تلاش داریم در مردمی کردن اقتصاد و عدالت بنیانی ورود کنیم.

مشارکت ضعیف مردم در شرکت تعاونی ها

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در این شرکت تعاونی ها ضعیف است، اضافه کرد: طبق اساسنامه باید نیم درصد جمعیت شهرستان عضو این تعاونی بوده و از ۳۰۰ میلیون تومان سهم آورده اعضای ۱۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی واریز شود.

مازندرانی با یادآوری اینکه سهم آورده هر عضو ۷۰ هزار تومان بود، تصریح کرد: تیرماه امسال مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران گنبدکاووس برگزار شد اما به دو دلیل این انتخابات باطل شد.

وی به دلایل ابطال هم اشاره و خاطرنشان کرد: برمبنای شکایت های رسیده اطلاع رسانی دقیق در خصوص برگزاری مجمع و انتخابات انجام نشده و در مدت مقرر سهم آورده اعضا واریز نشده بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در پاسخ به این سوال که آیا نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این انتخابات حضو داشته، یادآوری شد: انتخابات با حضور نماینده شهرستانی برگزار شد اما چون تشکیل این تعاونی ها خیلی سخت است در بعضی جاها تلاش می کنیم تسهیل سازی کنیم.

وی همچنین گفت: در نهایت به دلیل شبهات موجود در اطلاع رسانی دقیق و انجام نشدن قول و تعهدات در خصوص سهم آورده اعضا، اتاق فکر تعاون استان مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره این شرکت را باطل کرد.

مازندرانی با یادآوری اینکه در آینده نزدیک انتخابات گنبدکاووس برگزار می شود، افزود: شرکت توسعه و عمران گمیشان و کلاله شکل گرفته و گرگان هم در آستانه انتخابات است اما نیاز داریم فرمانداران برای شکل گرفتن این شرکت تعاونی های شهرستانی بیشتر ورود کنند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه