English

رییس پلیس فتای اصفهان خبر داد:

دستگیری عامل هتک حیثیت در فضای مجازی

فردی که باعث آبروریزی و هتک حیثیت پسر جوانی در شبکه های اجتماعی شده بود ازسوی ماموران پلیس فتای اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری عامل هتک حیثیت در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان  بیان داشت :با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار شماره تلفن همراه او همراه با درج مطالب توهین آمیز کرده است بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی  عنوان داشت: کارشناسان پلیس فتا با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند عامل درج کننده این مطالب را شناسایی و دستگیر کنند .

وی افزود: متهم که با مستندات پلیس روبرو شد به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را انتقام جویی با او به دلیل داشتن اختلافات قبلی اعلام کرد .

سرهنگ مرتضوی در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد : مطابق ماده 17 قانون جرائم رایانه ای هر کس به وسیله سامانه های رایانه ای یا مخابراتی صوت یا تصویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرار دیگری را بدون رضایت او جز در موارد قانونی منتشر کند یا دسترس دیگران قرار دهد، به نحوی که منجر به ضرر یا عرفاً موجب هتک حیثیت او شود، به حبس و جزای نقدی یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه