English

رئیس شورای اسلامی شهر رشت عنوان کرد:

تصویب طرح جامع ترافیک در رشت گام نخست و مهم در رفع مشکلات ترافیکی است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: تصویب طرح جامع ترافیک در رشت گام نخست و مهم در رفع مشکلات ترافیکی می باشدوبرای ادامه این مسیر نیازمند بررسیهای مجدد کارشناسانه و نگاهی عمیق به ترافیک رشت و مشکلات پیرامون آن هستیم.

تصویب طرح جامع ترافیک در رشت گام نخست و مهم در رفع مشکلات ترافیکی است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: تصویب طرح جامع حمل و نقل و ترافیک رشت در شورای عالی از دستاوردهای خوب شورای چهارم است و باید هرچه سریعتر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

مسعود کاظمی افزود: بررسی طرح جامع حمل ونقل و ترافیک رشت از دوران فعالیت شورای دوم رشت آغاز شد وطی این مدت بارها جهت تصویب به شورای عالی ارسال و هر بار به دلایلی باان موافقت نشده بود.

وی با اشاره به اینکه شورای چهارم تمام تلاش خود را برای تصویب این طرح بکارگرفت تصریح کرد: شورای چهارم رشت در قالب کمیسیونها و با بهره گیری از مشاورین توانمند موفق شد طرح جامع حمل و نقل و ترافیک را به تصویب برساند.

رئیس شورای اسلامی شهررشت در خصوص عملیاتی شدن طرح جامع ترافیک بیان کرد: تصویب طرح جامع ترافیک در رشت گام نخست و مهم در رفع مشکلات ترافیکی می باشدوبرای ادامه این مسیر نیازمند بررسیهای مجدد کارشناسانه و نگاهی عمیق به ترافیک رشت و مشکلات پیرامون آن هستیم.

کاظمی تصریح کرد: یقینا با اجرایی شدن این طرح شهروندان به وضوح مزایای آن رامشاهده خواهند کرد و حجم ترافیک رشت بطور چشمگیری کاهش خواهدیافت

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه