English

برآبادی با کتاب‌های مرجع ترافیک در نمایشگاه کتاب

محمود برآبادی با دو جلد از مجموعه چهارجلدی کتاب‌های مرجع ترافیک با عناوین فرعی «فرهنگ مصور حمل و نقل‌» و «راهنمای راه‌آهن شهری (مترو)» به عنوان آثار چاپ اولی‌اش در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد.

برآبادی با کتاب‌های مرجع ترافیک در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری موج، «فرهنگ مصور حمل و نقل» و «راهنمای راه‌آهن شهری‌ (مترو)» عناوین چاپ‌شده مجموعه چهارجلدی کتاب مرجع ترافیک هستند که توسط انتشارات قدیانی برای اولین بار در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شوند.

 از این مجموعه چهارجلدی کتاب «راهنمای اتوبوس‌های تندرو (بی‌.آر.تی )» توسط همین موسسه انتشاراتی زیر چاپ است و کتاب «‌راهنمای دوچرخه‌سواری» در دست نگارش. برآبادی تا کنون ۵۰ درصد کار نگارش این کتاب را پشت سر گذاشته است.

رمان نوجوانانه «مسافر حکیم‌آباد» از دیگر آثار نوشتاری محمود برآبادی  است که قرار است توسط انتشارات بهنشر راهی بازار شود. این کتاب که رمان نوجوانان است به ماجرای معلمی می‌پردازد که به روستای حکیم‌آباد می‌رود و در آنجا برایش مشکلاتی پدید می‌آید؛ مشکلاتی که بچه‌ها حلال آن‌ها هستند.

برآبادی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری است عضو هیئت‌مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است و تاکنون رییس و نایب‌رییس این انجمن نیز بوده است.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی