English

مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان :

ماهانه ۶۵۲ جوان اهوازی بیکار می شوند

مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان تعداد افرادی که در طول ماه در استان بیکار می شوند را 652 نفر اعلام کرد.

 ماهانه 652 جوان اهوازی بیکار می شوند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمود یارعلی زاده در این خصوص گفت: اغلب افرادی که در خوزستان بیکار می شوند شامل کارگران و یا افرادی هستند که حداقل حقوق را دریافت می کنند و میانگین دریافتی آنان 11 میلیون ریال است.

وی اظهار داشت: مقایسه آمارها پرداخت کنندگان بیمه و مستمری بگیران نشان می دهد که در برخی از شهرها وضعیت اشتغال خوب نیست و افراد شاغل در حال بازنشسته شدن هستند.

یارعلی زاده بیان کرد: 42 میلیون نفر معادل 54 درصد جمعیت کشور و 2.8 میلیون نفر معادل 60 درصد جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی می باشند.

مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه پوشش بیمه ای در شهرهای خوزستان متفاوت است اذعان داشت: در شهرهای همچون و ماهشهر 90 درصد و در شهرهای باغملک و لالی کمتر از 20 درصد جمعیت زیر پوشش بیمه ای هستند.

وی اظهار کرد: 6 درصد بیمه شده های کشور و 7 درصد مستمری بگیران کشور در خوزستان قرار دارند.

محمود یارعلی زاده افزود: در سال 93، 13 هزار مورد بازنشستگی، در سال 94، 15 هزار مورد و پارسال 16 هزار مورد برقرار بازنشستگی انجام شده که متوسط حقوق ماهانه آن ها 16 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه 40 درصد مستمری بگیران و بازنشستگان بین 45 تا 49 سال سن دارند بیان داشت: میانگین سنی بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور به 48 سال رسیده، اگر چه مواردی از 32 ساله ها نیز داشتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه