English

جانشین فرمانده سپاه گنبدکاووس

مشارکت ۵۰۰ نفر ساعت‌روز دانش‌آموزان شهرستان گنبدکاووس در طرح "هجرت ۳"/ ۶ مدرسه بازسازی و بهسازی می‌شود

جانشین فرمانده سپاه گنبدکاووس گفت: طرح هجرت ۳ دانش‌آموزی در ۵۰۰ نفر ساعت روز در ۶ مدرسه در سطح شهرستان گنبدکاووس اجرا می‌شود.

مشارکت ۵۰۰ نفر ساعت‌روز دانش‌آموزان شهرستان گنبدکاووس در طرح "هجرت ۳"/ ۶ مدرسه بازسازی و بهسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سیدعلی حسینی ظهر امروز در مراسم آغاز طرح هجرت 3 دانش آموزی در هنرستان شهید سیاوش ناصری این شهرستان اظهار داشت: طرح هجرت 3 دانش‌آموزی با هدف بهسازی، زیباسازی و مرمت و تجهیزات مدارس در 2  قالب پسران و دختران از 15 تیرماه سال جاری آغاز شده است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس افزود: در این طرح، تعداد 500 نفر ساعت روز در 6 مدرسه در سطح شهرستان که 3 مدرسه روستایی و 3 مدرسه شهری است، تا پایان مرداد ماه فعالیت دارند. اردوهای جهادی سپاه نیز در قالب اردوهای جهادی یک روزه، سه روزه، 7 روزه و 10 روزه متشکل از دانش‌آموزی، دانشجویی و دیگر اقشار جامعه برای محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مناطق محروم و کم‌برخوردار فعالیت دارند.

حسینی گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی و خدمات رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار با کمک‌های مردمی، در تابستان سال جاری یک مدرسه در روستای بارنی‌ها، مرمت غسالخانه در روستای طالقان تپه و المان شهدای گمنام در اینچه برون با همکاری سپاه انجام خواهد شد. بخشی از این هزینه‌ها توسط کمک‌های مردمی و بخشی نیز توسط سپاه انجام می‌شود و سپاه در این حوزه‌ها حدود 200 میلیون تومان هزینه خواهد کرد.

جانشین سپاه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت و آموزش مهارت‌های عملی،50 نفر از دانشجویان دختر در قالب اردوهای یک روزه، در جمع‌آوری محصولات کشاورزی، کشاورزانی که با مشکل مواجه هستند، شرکت کردند.

وی هدف از برگزاری این اردوهای جهادی را خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار و محرومیت‌زدایی در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی دانست و اظهار کرد: امید داریم با کمک مسئولان مربوطه بتوانیم فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری را در بحث اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در بین اقشار مختلف جامعه عملیاتی کنیم.

حسینی اولویت برگزاری اردوهای جهادی 7 روزه را فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی جهت افزایش تولید و بهره‌وری و خدمات بهداشتی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی با عزیمت گروه‌های جهادی به روستاها و مناطق محروم و کم‌برخوردار اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه