English

جانشین فرمانده سپاه گنبدکاووس

تجمع خانواده‌های گنبدی به مناسبت روز عفاف و حجاب برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: تجمع خانواده‌های گنبدکاووس روز ۲۱ تیرماه مصادف با سالروز عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

تجمع خانواده‌های گنبدی به مناسبت روز عفاف و حجاب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سیدعلی حسینی ظهر امروز در کارگروه تخصصی عفاف و حجاب شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم، گسستگی کانون گرم خانواده و فاصله بین زوجین است.

وی افزود: رعایت عفاف و حجاب در جامعه، به حذف گناه در سطح جامعه کمک می‌کند و اگر به سلامت جامعه توجه نشود، سلامت تک تک افراد جامعه در معرض خطر قرار می‌گیرد. مسئولان باید به مسئله عفاف و حجاب که مورد تاکید امامان و علما است، اهتمام ویژه داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: در هفته عفاف و حجاب برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان برگزار می‌شود که مهم‌ترین ان مراسم تجمع خانواده‌ها در پارک شهرداری در روز 21 تیرماه مصادف با سالروز عفاف و حجاب است.

فرهاد شیبک معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم اظهار داشت: پرداختن به مسئله عفاف و حجاب با روش قهری کارایی لازم را ندارد و همیشه پیشگیری به لحاظ هزینه و نتیجه، موثرتر است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: ترویج عفاف و حجاب در مقابل تهاجم فرهنگی که یک عنصر بی‌بدیل است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: شبکه‌های غربی سعی دارند فرهنگ و سبک و شیوه اسلامی ما را تغییر دهند که این امر در درازمدت اثر سویی خواهد داشت و سبب می‌شود تا فرهنگ غرب جایگزین فرهنگ اسلامی شده و فرهنگ اسلامی ارزش و اعتبار خود را از دست دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه