English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خبر داد:

دستگیری زوج سارق زیور آلات در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شناسایی و دستگیری یک زوج، که اقدام به ربایش و سرقت زیور آلات کودکان خردسال می کردند خبر داد.

دستگیری زوج سارق زیور آلات در شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ رجبعلی مختاری اظهار داشت: درپی وقوع چندین مورد سرقت زیورآلات کودکان خردسال در شاهین شهر شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در تحقیقات اولیه خود دریافتند که این سرقت ها توسط زن و مردی جوان صورت می گیرد که با پرسه زنی در سطح شهر از غفلت خانواده ها استفاده و کودکان خرد سالی که در معابر و پارک ها مشغول بازی بودند را طعمه خود قرار داده وسپس به وسیله یک انبر دست اقدام به ربایش زیور الات همراه آنها می کردند.

سرهنگ مختاری ادامه داد: در نهایت ماموران با انجام تحقیقات تکمیلی و با جمع آوری قرائن و شواهد موجود موفق به شناسایی مخفیگاه این زوج سارق شده و سپس با هماهنگی قضائی در یک عملیات آنها را دستگیر کردند.

مختاری در پایان با اشاره به اعتراف این زوج به سرقت زیور آلات از پنج کودک در شاهین شهر از عموم شهروندان خواست: حتی المقدور اطفال خرد سال خود را به زیور آلات مختلف مزین نکنید چراکه زیور آلات کودکان و خرد سالان وسوسه ای برای اعمال مجرمانه سارقان و تبهکاران است .

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با بیان اینکه سارقان زیور آلات اطفال اغلب در پارکها و تفرجگاه ها و یا اماکن عمومی اقدام به سرقت می کنند از شهروندان خواست، حتی برای یک لحظه نیز از فرزندان خردسال خود غافل نشوند و در صورت مشاهده افراد مشکوک در محل بازی کودکان با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه