English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

انهدام ۵ باند مجرمانه در اصفهان /دستگیری ۲۴ محکوم غایب و فراری

فرمانده انتظامی استان از انهدام پنج باند مجرمانه و دستگیری 24 محکوم غایب و فراری در طرح مقابله با کانون های جرم که امروز توسط تیم های عملیاتی پلیس آگاهی استان انجام گرفت خبر داد.

انهدام 5 باند مجرمانه در اصفهان /دستگیری 24 محکوم غایب و فراری

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در ادامه طرح های عملیاتی مقابله با کانون های جرم  طرح ویژه و ضربتی با حضور 24 تیم از پلیس آگاهی استان اصفهان در چند نقطه از حاشیه شهر اصفهان انجام گرفت.

وی افزود: در این عملیات پنج باند سرقت منزل، جعل ، باند سرقت طلاجات زنان کهنسال، باند سرقت تحت پوشش مامور و باند سرقت مسلحانه از بانک دستگیر شدند.

این مقام مسئول عنوان داشت: از متهمان دستگیر شده انواع سلاح سرد، یک عدد سلاح قلابی، اموال مسروقه و مدارک جعلی کشف شد و تحقیقات در خصوص ابعاد جرایم این باندها ادامه دارد.

سردار آقاخانی با بیان اینکه تعدادزیادی از متهمان دارای سابقه کیفری هستند از اعتیاد برخی از آنان به مواد روانگردان خبر داد و گفت: اعضای باندهای دستگیر شده جز مجرمان حرفه ای هستند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: در مجموع این عملیات تعداد50  نفر دستگیر شدند که 24 نفر آنان از محکومان غایب و فراری بودند که تمامی آنها به دلیل نوع جرمشان به حبس های طولانی محکوم و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی تصریح کرد :همچنین در خلال عملیات مذکور ماموران پلیس آگاهی استان یک انبار دپوی لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال را نیز شناسایی و کشف کردند که در این رابطه اموال کشف شده به اداره اموال تملیکی منتقل و یک نفر متهم نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه طرح مقابله با کانون های جرم تا پایان سال ادامه دارد اظهار داشت: پلیس با جدیت و قاطعیت تمام با مجرمان مقابله کرده و اجازه نمی دهد عده ای با قانون شکنی و گردنکشی امنیت و آرامش جامعه اسلامی به برهم بزنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه