English

امروز صورت گرفت:

نخستین کارگاه آموزشی متدولوژی تدریس دروس پایه اول ابتدایی سما رشت

با حضور علاقمندان به تدریس از سراسرکشور نخستین کارگاه آموزشی متدولوژی تدریس دروس پایه اول ابتدایی در سما واحد رشت در حال برگزاری است.

نخستین کارگاه آموزشی متدولوژی تدریس دروس پایه اول ابتدایی سما رشت

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، در حاشیه برگزاری این کارگاهآموزشی  دبیرشورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان با بیان اینکه  آموزش‏هاى ضمن خدمت و کارگاه‏هاى آموزشى مى‏توانند نقش اساسى در کیفیت آموزش داشته باشند اظهار کرد: نیاز به کسب مهارت‌های لازم  جهت تدریس اثر بخش و به روز نگه داشتن دانش در این زمینه بیش از گذشته احساس می‌شود.

رحمت علی صابری حقایق افزود: کارگاه‏هاى آموزشى یکى از راه‏هاى ایجاد تعهد و تخصص، افزایش دانش شغلى و بالا بردن سطح کارایى هر مؤسسه است.

صابری گفت: معلمى داراى عملکرد بهتر و تدریس کارآمدترى است که داراى روش‏هاى تدریس خلّاقانه‏تر، و مهارت به‏کارگیرى روش‏هاى جدید و فعال تدریس و ارزیابى باشد.

رییس آموزشکده فنی و حرفه ای سما رشت  نیز با بیان اینکه علم و دانش آموزان دو رکن مهم و اساسی آموزش و پرورش هستند هستند اظهارکرد: معلم برای موفقیت در کار خود نه تنها باید تلاش کند تا دانش آموزان خود را بهتر بشناسد و به نیازهای آن ها پی ببرد بلکه باید خود را نیز بشناسد و از نیازها خود آگاه باشد و ضمن پیدا کردن نقاط ضعف خود در صدد رفع و بهبود آن ها بر آید.

ابراهیم با وفا گفت: در صورتى که یک معلم روش‏هاى جدیدى را براى تدریس به کار گیرد، نتیجه آن یادگیرى و به‏خاطرسپارى در بلندمدت، به کارگیرى آنچه آموخته شده در زندگى روزمره، و پرسشگر بودن ذهن دانش‏آموز است.

مسئول برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و تخصصی سما رشت کارگاه های آموزشی،  براساس نیاز سنجی علمی، آشنا کردن معلمان با رویکرد های نوین آموزشی عنوان کرد و افزود: این دوره آموزشی به مدت دو روز  با هدف آموزش فارغ التحصیلان رشته های مختلف تحصیلی علاقه مند به تدریس در مدارس ابتدایی و ارتقاء مهارت‌ها و روش‌های تدریس  معلمان با حضور 31 نفر از سراسر کشور به میزبانی سما واحد رشت در حال برگزاری است .

حسن رجب زاده گفت: براى افزایش کیفیت آموزش‏هاى ضمن خدمت معلمان، انجام نیازسنجى علمى  و مشارکت فعال معلمان مدارس سما واحد رشت  در تعیین اهداف و انجام ارزشیابى‏هاى علمى و مستمر پیش از برگزارى دوره‏ها جز الویت های مرکز آموزش دوره های کوتاه مدت و تخصصی سما است .

وی همچنین از برگزاری دومین دوره ی متدولوژی تدریس دروس پایه اول با حضور داوطبانی از سراسر کشور  در5 و 6 مرداد ماه سال جاری خبر داد.

رجب زاده خاطر نشان کرد: دوره آموزشی فنون تدریس نیز  ویژه علاقمندان به تدریس در مدارس دولتی و غیرانتفاعی  به میزان 80ساعت با ارائه گواهینامه معتبر از دانشگاه آزاد اسلامی در مرداد ماه سال جاری در حال برنامه ریزی است.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این دوره ها می توانند جهت مشاوره با شماره 09371662724 تماس داشته باشند.

به گزارش موج، نخستین کارگاه آموزشی متدولوژی تدریس دروس پایه اول ابتدایی با تدریس سمیه رحمت آموزگار پایه اول ابتدایی دبستان پسران سما رشت  با حضور داوطلبانی ازشهرهای ایذه،سبزوار،اصفهان،شیراز،گناوه،بابل، فیروزآباد،سیرجان،رودسر،رشت،تهران،همدان،قم،خدابنده،بوشهر،داراب ویزد

به مدت دو روز به میزبانی سما واحد رشت در حال برگزاری است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه