English

عناوین کارگاه های آموزشی جشنواره جهانی فجر اعلام شد

مسوول نشست های علمی سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر با اعلام عناوین کارگاه های آموزشی (ورک ‌شاپ‌) این جشنواره گفت: این کارگاه ها در سینما فلسطین برگزار می شود.

عناوین کارگاه های آموزشی جشنواره جهانی فجر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، علیرضا شجاع ‌نوری اظهار کرد: سینما فلسطین میزبان برخی از بهترین فیلم‌های جشنواره و مرکز برگزاری نشست‌های آموزشی و علمی سینماست که متخصصین هر حوزه برای برگزاری این کارگاه ها حضور پیدا می‌کنند.
وی افزود: ورک‌ شاپ سینمایی اکشن با حضور تدی چان از هنگ ‌کنگ، ورک‌ شاپ فیلمنامه‌ نویسی با حضور کلر دوبن از فرانسه، ورک ‌شاپ فیلمبرداری با حضور جیمی یاناکیجیما از ژاپن، ورک‌ شاپ کارگردانی با حضور فردریک‌تور فردریکسون از ایسلند و ورک ‌شاپ تدوین با حضور جاکو پوکوآدری از ایتالیا و مصطفی خرقه‌پوش از ایران برگزار می شود.
به گفته شجاع نوری، ورک‌ شاپ اقتباس در فیلمنامه با حضور محمد ملس از سوریه، ورک‌ شاپ بازیگری امروز با حضور آتیلا پسیانی، ورک ‌شاپ فیلمسازان اول با حضور همایون اسعدیان و مازیار میری، ورک‌ شاپ تکنیک‌های ایده‌پردازی با حضور شادمهر راستین، ورک‌ شاپ سینمای کوروساوا با حضور مجید اسلامی و ورک‌ شاپ ژانر وحشت در سینما با حضور حسن حسینی برپا خواهد شد.
سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر از جمعه اول تا هشتم اردیبهشت(21 تا 28 آوریل 2017) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه