English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

شروع تحولات ویژه در ۳۰ کلانتری و پاسگاه اصفهان

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح تحول در 30 کلانتری و پاسگاه استان خبر داد و گفت: این تحولات در بحث دقت، سرعت و کیفیت در انجام ماموریت ها و ارائه خدمات به مردم می باشد.

شروع تحولات ویژه در 30 کلانتری و پاسگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردارعبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری ،مبنی بر اینکه کلانتری ها و پاسگاه ها خط مقدم نیروی انتظامی هستند که نیروی انتظامی به منظور تکریم ارباب رجوع ، حفظ حقوق شهروندی و رسیدگی به امور مردمی طرح تحول کلانتری ها و پاسگاه ها را در دستور کار خود قرار داده است .

وی افزود: این طرح از سال 95 در استان اصفهان نیز در حال اجرا می باشد و کمیته ای در این خصوص درستاد فرماندهی انتظامی اصفهان راه اندازی  شده و در حال حاضر 30 کلانتری و پاسگاه ساین استان  در زمره این طرح قرار گرفته اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح تحول در کلانتری و پاسگاه ها با دو رویکرد فرآیندی و محیطی به اجرا گذاشته می شود اظهار داشت: از آنجا که 90 درصد ارتباط مردم با نیروی انتظامی در کلانتری ها و پاسگاه ها می باشد در صدد هستیم که در بحث سرعت، دقت و کیفیت بخشیدن به ماموریت ها و ارائه خدمات به مردم تحول جدی ایجاد کنیم.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در طرح تحول به کیفیت بیشتر از کمیت پرداخته شده است گفت: سعی ما بر این است که در رسیدگی به امورات مردم، پرونده های قضائی و خدمت رسانی و امدادرسانی به مردم و فوریت های پلیسی کلانتری ها تغییرات گسترده ای اتفاق بیفتد چرا که تاثیر کیفیت می تواند خواسته های مردم را برآورده کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این زمینه بخش های مختلف کلانتری ها و پاسگاه های هدف نسبت به اجرای این طرح توجیه شده و  نظارت ویژه ای توسط معاونان و روئسای ستادی در حال انجام است که طرح مذکور به خوبی پیش برود و روند کار نیز تا کنون مثبت بوده و رضایت مردم را در پی داشته است که امیدواریم این رضایتمندی روز به روز افزایش یابد.

سردار آقاخانی گفت: در رویکرد محیطی نیز به دنبال این هستیم که محیط کلانتری ها و پاسگاه ها از نظر فیزیکی دچار تحول شده و به یک محیط آرامبخش برای مراجعان تبدیل شود.

وی افزود: انشاء الله تا پایان سال مردم با تحولات ویژه و خاصی در حداقل 30 کلانتری سطح استان مواجه خواهند شد که از این تعداد بیشترین کلانتری مربوط به کلانشهر اصفهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه