English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۶ تن مواد مخدر و انهدام ۴۱ باند قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از کشف مقدار 6 تن و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر و انهدام 41 باند قاچاق در سه ماهه اول امسال خبر داد.

کشف 6 تن مواد مخدر و انهدام 41 باند قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی در خصوص عملکرد فرماندهی انتظامی استان در زمینه کشف مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ اظهار داشت: با اقدامات ویژه صورت گرفته توسط ماموران این فرماندهی در سه ماهه نخست امسال مقدار 6 تن و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی افزود: بیشترین کشفیات مواد مربوط به تریاک با چهار تن و 628 کیلوگرم و سپس حشیش با یک تن و 230 کیلوگرم است و کشف هروئین با 100 کیلو و مرفین با 40 کیلوگرم در رتبه های بعدی قرار دارند.

این مقام مسوول از انهدام 41 باند قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: تعداد دستگیری ها نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد رشد داشته است.

این مقام انتظامی بیان داشت: در همین راستا تعداد 232 دستگاه خودروی سبک و سنگین و 35 دستگاه موتورسیکلت از قاچاقچیان توقیف و هشت قبضه سلاح جنگی و شکاری نیز کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه استفاده از پوشش خانوادگی یکی از شیوه های انتقال مواد مخدر توسط قاچاقچیان به منظور گمراه کردن ماموران است گفت: با تیزهوشی و اشرافیت بالای ماموران ما در همین مدت تعداد 12 باند خانوادگی که در امر حمل و انتقال مواد مخدر فعالیت می کردند در نوروز امسال شناسایی و دستگیر شدند.

سردار آقاخانی همچنین از اجرای 581 طرح با هدف پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان خبر داد و گفت: در طرح پاکسازی نقاط آلوده بیش از یک تن و 39 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ده ها تن از توزیع کنندگان عمده مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: یکی از اقدامات موثری که در زمینه مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر با هماهنگی دستگاه قضائی استان از سال گذشته آغاز شده طرح پلمپ کردن منازل و اماکن متعلق به این افراد است که در واقع می تواند ضربه مهلکی به آنان بزند.

آقاخانی خاطر نشان کرد: خوشبختانه امسال نیز در این زمینه به توفیقات خوبی دست یافته ایم به طوری که در سه ماهه نخست امسال تعداد 19 مورد شامل منزل، گاراژ و مغازه که به کانون توزیع و مصرف مواد تبدیل شده بودند با هماهنگی مقام قضایی پلمب شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه