English

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

هنرمند گلستانی به عنوان داور فستیوال جهانی«لاک‌پشت طلایی» انتخاب شد

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: هنرمند تجسمی گلستانی به‌ عنوان داور فستیوال جهانی «لاک‌پشت طلایی ۲۰۱۷» روسیه انتخاب شد.

هنرمند گلستانی به عنوان داور فستیوال جهانی«لاک‌پشت طلایی» انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،  قاسم قندهاری اظهار کرد: «صالح زنگانی» هنرمند گلستانی که هم‌اکنون به‌عنوان رئیس انجمن تجسمی استان فعالیت دارد، به‌عنوان داور فستیوال جهانی لاک‌پشت طلایی ۲۰۱۷ روسیه انتخاب‌شده است

وی ادامه داد: پیش‌ازاین هم صالح زنگانه برنده رقابت بین‌المللی لاک پشت طلایی روسیه در سال ۲۰۱۵ در بخش پوسترهای سری شده بود.

وی با بیان این نکته که آثار این هنرمند استانی به چندین نمایشگاه داخلی و بین‌المللی هم راه‌یافته افزود: دعوت به نمایشگاه بین‌المللی پلیس ترکیه با عنوان «جلوگیری از خشونت»، نمایشگاه بین‌المللی «۴۰ایده» در کشور مکزیک، نمایشگاه بین‌المللی طراحی گرافیک «نیوفرم» در چین ازجمله فعالیت‌های صالح زنگانه به شمار می‌رود.

قندهاری در خاتمه یادآور شد: همچنین این هنرمند استانی برنده ورکشاپ استاد پکا لوری گرافیست مطرح فنلاندی و شایسته تقدیر در جشنواره بین‌المللی «مبارزه با فقر» ایتالیا هم شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه