English

دبیر سی امین جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان:

جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان در اصفهان ماندگار شد

دبیر سی امین جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان گفت: با همکاری موفق برگزار کنندگان جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان در اصفهان ماندگار شد.

جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان در اصفهان ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رضاداد در مراسم اختتامیه سی امین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان از مردم اصفهان بابت میزبانی از جشنواره فیلم کودک تشکر کرد و اظهار داشت: مردم اصفهان جشنواره ای را که ازآن آنها بود را به شایستگی برگزار کردند، ازهمه کسانی که در اجرای این جشنواره تلاش کردند باید تشکر کرد.

دبیر سی امین جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان ادامه داد: این جشنواره از چند جهت متفتاوت بود ، برخی تفاوتها در مقررات و نحوه اجرا و داوری بود اما تفاوت اصلی این جشنواره شور و نشاطی بود که در اثر استقبال از جشنواره به وجود آمده بود، این استقبال نشان داد اجرای جشنواره در تاریخی مناسبی بود و اوقات فراغت کودکان سبب شد تا استقبال خوبی از جشنواره را شاهد باشیم.

وی افزود: ما تجربه همکاری بین همه برگزار کننده را داشتیم، که این جشنواره را در اصفهان پایدار می کنند و هیچ چیز نمیتواند خللی در اجرای آن ایجاد نماید و این سرمایه کمی نیست.

وی به برگزاری سانس های فوق العاده از 10 صبح تا 2 بامداد اشاره کرد و بیان داشت: این استقبال نشان داد تغییر رویکردها موفقیت آمیز بوده است و ما باید آنرا جدی بگیریم. برای سینما کودک نوجوان روزهای پر نشاط آروزمندم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه