English

با "ایران‌بین"، ایران را مجازی ببینید

"ایران‌بین" سایت گردشگری است که توسط تیم دانشجویی با حمایت‌های شتاب‌دهنده "تیک" راه‌اندازی شده و در این سایت، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری ایران به‌صورت متفاوت و با استفاده از تصاویر 360 درجه به مخاطبان نشان داده می‌شود.

با "ایران‌بین"، ایران را مجازی ببینید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، محمد ادیب حیدری سرپرست تیم دانشجویی "ایران بین" اظهار کرد: «ایران بین» سایت گردشگری است که با ویژگی‌های خاصی و به‌صورت رایگان جاذبه‌های طبیعی و گردشگری ایران را به مخاطبان معرفی می‌کند.

وی افزود: علاوه بر معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی و طبیعی، بحث معرفی توریسم درمانی نیز در این سایت لحاظ شده است که افراد دیگر از کشورهای مختلف بتوانند از خدمات پزشکی ایران اطلاع پیدا کنند.

حیدری تصریح کرد: در این سایت تصاویر مجازی به‌صورت 360 درجه از اماکن گردشگری و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی کشور تهیه‌شده و به‌صورت رایگان نمایش داده می‌شود.

وی افزود: همچنین در سایت از هر جاذبه گردشگری یک ویدئو کوتاه تهیه‌شده و به همراه اطلاعات مختصر و مفیدی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

این کارآفرین در خصوص نحوه اشتغال‌زایی این سایت، گفت: با افزایش مخاطبان سایت در گام بعدی می‌توانیم برای درآمدزایی از طریق تبلیغات در سایت اقدام کنیم.

وی افزود: پس از مدتی از فعالیت سایت همچنین می‌توانیم با آژانس‌های گردشگری وارد قرارداد شده و رزرو بلیت هواپیما و رزرو هتل در این سایت برای گردشگران انجام شود.

حیدری خاطرنشان کرد: در گام اول معرفی جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه در اولویت است و در گام بعدی استان‌های هم‌جوار و درنهایت هم تمامی ایران.

وی چندزبانه بودن را دیگر مزیت این سایت گردشگری عنوان کرد و افزود: سایت گردشگری "ایران بین" در حال حاضر به دو زبان فارسی و انگلیسی قابل‌دسترس است و در آینده نزدیک تلاش داریم تا زبان فرانسوی، کردی، عربی و ترکی را نیز به آن اضافه کنیم.

حیدری با اشاره به راه‌اندازی سایت گردشگری "ایران بین" توسط تیم سه‌نفره دانشجویی، گفت: در اجرایی شدن این طرح در کنار من، افشین امیری و زهرا اسمعیلی نیز همکاری داشتند و تا چند وقت دیگر سایت فعالیت خود را شروع می‌کند.

وی افزود: با شروع به کار سایت و افزایش مخاطبان قطعاً افراد بیشتری می‌توانند در انجام امورات سایت "ایران بین" مشغول به کار شوند.

وی بابیان اینکه ایده خود را در مرکز شتاب‌دهنده "تیک" عملی کرده در خصوص نحوه آشنایی خود با این مرکز، گفت: واسطه آشنایی من با این مرکز معاون دانشکده فنی بود که من طرحم را مطرح کردم و ایشان من را به شتاب‌دهنده معرفی کردند.

حیدری افزود: در شتاب‌دهنده "تیک" خدماتی ازجمله دفتر کار و اینترنت و سایر ابزار کار در اختیارمان قرار داده‌شده و منتورهای (مشاوران) بسیار خوبی در این مرکز حضور یافتند که آموزش‌ها و مشاوره‌های آن‌ها بسیار راهگشا بود.

وی تصریح کرد: ایده تیم ما با کمک و حمایت مرکز شتاب‌دهنده به این پروژه قابل‌اجرا تبدیل شد و به کمک خدمات و مشاوره‌هایی که در این مرکز دریافت کردیم طرح و ایده اولیه چکش‌کاری و به مرحله اجرا درآمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه